frisiangirl schreef:Ik had Isabelle best wel eens op toot willen zien, maar denk dat hij haar te sensibel zou zijn.
Mwah, Satchmo is ook geen simpele hoor....Ik denk dat Werth Toot best aankan...!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseTimeXL schreef:Uiteindelijk is het toch edje die Totilas zo goed heeft gemaakt.
Ik vind het zonde dat totilas nu voor duitsland rijd, die winnen dan de komende
8 jaar elke keer? Maarja aan de andere kant, als ze alleen door totilas winnen,
zijn ze zowizo niet goed.

) 
Janine1990 schreef:easygoing schreef:Jola en Champie_Me ben het helemaal met jullie eens.
Zoals ik vele malen gezegd heb zou ik liever ed en toot samen voor duitsland zien rijden dan een andere ruiter op toot voor welk land dan ook.
Edward zou sowieso niet namens een land uit kunnen komen, in ieder geval niet op EK's en WK's en OS'jes...
. Janine1990 schreef:Picasso schreef:Ik snap jullie reacties niet??? Meneer Schockemöhle krijgt een aantal boze brieven en hij zou degene zijn die zich zou moeten verontschuldigen? Dit is ook wel de wereld op z'n kop, is het niet? Jongens get over it, het paard staat in Duitsland en krijgt een duitse ruiter.... Als Nederland Totilas had willen behouden voor de sport en dekdienst hadden ze daar werk van moeten maken voordat het te laat was en niet achteraf gaan zitten mekkeren....
Goh, amen...
HorseTimeXL schreef:Uiteindelijk is het toch edje die Totilas zo goed heeft gemaakt.
Ik vind het zonde dat totilas nu voor duitsland rijd, die winnen dan de komende
8 jaar elke keer? Maarja aan de andere kant, als ze alleen door totilas winnen,
zijn ze zowizo niet goed.
Adil18 schreef:easygoing schreef:Jola en Champie_Me ben het helemaal met jullie eens.
Zoals ik vele malen gezegd heb zou ik liever ed en toot samen voor duitsland zien rijden dan een andere ruiter op toot voor welk land dan ook.
Tja, maar het peerd is nu eenmaal van Paul en die wil Edward er niet op zien....En dat is dan toch ook al zo behoorlijk het einde van de discussie
Champie_Me schreef:precies, en dat bedoel ik ook!! ik weet niet of de nieuwe combinatie ooit zo goed/mooi/perfect/?? zal worden, de chemie van edward en toot is gewoon niet te beschrijven!
het lijkt er nu op dat duitsland gewoon een topper nodig heeft om na een poos van even buiten beeld geweest te zijn weer even op moet komen dagen met een nieuwe topper ipv. 'net niet' combinaties! (uitzonderingen daar gelaten hoor want er zullen best goede combinaties rondrijden maar toch...)

yvonnedv schreef:Ik heb gehoord dat PS al vaker een grote concurend van duitsland heeft weggekocht en dat paard is nooit meer in de ring verschenen.

Janine1990 schreef:Champie_Me schreef:precies, en dat bedoel ik ook!! ik weet niet of de nieuwe combinatie ooit zo goed/mooi/perfect/?? zal worden, de chemie van edward en toot is gewoon niet te beschrijven!
het lijkt er nu op dat duitsland gewoon een topper nodig heeft om na een poos van even buiten beeld geweest te zijn weer even op moet komen dagen met een nieuwe topper ipv. 'net niet' combinaties! (uitzonderingen daar gelaten hoor want er zullen best goede combinaties rondrijden maar toch...)
Heb jij de WEG zeker niet gezien???
Janine1990 schreef:Champie_Me schreef:precies, en dat bedoel ik ook!! ik weet niet of de nieuwe combinatie ooit zo goed/mooi/perfect/?? zal worden, de chemie van edward en toot is gewoon niet te beschrijven!
Heb jij de WEG zeker niet gezien???