besita schreef:nou en of !!
en ze gaan zijn aanhouding echt niet met een maand verlengen voor een grapje als " tieten voorruit "
en hoho verkrachten is niet enkel 18+ en 18 -...als één van beide partijen niet instemt telt zeker meer mee !!
snap niet dat mensen zich speciaal registreren om de "dader " te komen verdedigen

Citaat:
Neen, ik registreerde mij zeker niet om iemand te verdedigen, maar noem hem ook ( nog) niet "de dader"
Reden is omdat ik dit pas vandaag vernam en op internet op zoek was naar feiten en op dit forum terechtkwam.
Heb zelf 4 kinderen en zijn gelukkig allemaal volwassen en ( hoop ik) hebben nooit te maken gehad met sexueel misbruik.
Sexueel misbruik is mijn inziens één van de ergste gevallen van agressie t.a.v. een persoon, met blijvend ( psychologisch) letsel en wens dit niemand toe.
Maar de schuld moet bewezen worden. Hierover als buitenstaander nu al een conclussie aan verbinden is zeer gevaarlijk en onveroorloofd.
Dat de aanhouding met een maand verlengd wordt, kan niet aanzien worden als zijnde "in staat van beschuldiging",maar wel omdat het onderzoek nog niet werd afgerond en er dus nog niet afdoende bewijzen zijn om de man in kwestie te verwijzen naar de "kamer van in beschuldiging stelling".
Pas al het gerecht het onderzoek afdoende afgerond heeft en er aanzienlijke aanwijzingen of bewijzen zijn, pas dan kan hij verwezen worden naar deze kamer en dan nog...moet een rechter oordelen of deze bewijzen volgens hem voldoende zijn.
Schuld of onschuld, slachtoffer of dader, dit is voor niemand iets aangenaam en nogmaals, iemand met de vinger wijzen als schuldig zijnde is overantwoord indien geen kennis van zaken en feiten!!!