Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quellian schreef:Sommige mensen zijn de realiteit uit het oog verloren. Zou het bijzonder vinden als de koningin hier gehoor aan geeft, zou het nogal raar vinden als mijn belastingcentjes in andermans paard gaan zitten
StableEnable schreef:Quellian schreef:Sommige mensen zijn de realiteit uit het oog verloren. Zou het bijzonder vinden als de koningin hier gehoor aan geeft, zou het nogal raar vinden als mijn belastingcentjes in andermans paard gaan zitten
Nee, ik heb ook liever dat die centjes naar de exorbitante hofhouding en reiskosten van Bea zelf gaan.. of via mijn energieleverancier naar een voetbalclub.. veel liever dan naar iets dat me raakt.
StableEnable schreef:Op de sites op hyves en facebook zie ik dat veel liefhebbers van de dressuursport zich willen inzetten voor het behoud van de sportieve combinatie Edward Gal en totilas, geheel niet voor aankoop of het tegengaan van verkoop van Totilas. Niets meer en niets minder.
Jammer dat een enkele zin in een veel grotere context dat toch wel heel mooie streven teniet lijkt te doen. Het lijkt wel mens eigen om ergens uit te pikken waar op 'te pikken' valt. Jammer.
Het zou toch prachtig zijn om Edward en Totilas (zoals in interviews met eigenaren steeds werd gezegd) te zien schitteren op de OS in Londen? Dit geheel los van wie de eigenaar is?
StableEnable schreef:Nee, ik heb ook liever dat die centjes naar de exorbitante hofhouding en reiskosten van Bea zelf gaan.. of via mijn energieleverancier naar een voetbalclub.. veel liever dan naar iets dat me raakt.
Adil18 schreef:Verboden niet....Wel heel erg kortzichtig en naief.....Kom op, giro 555 is voor absolute noodgevallen, wanneer mensen sterven etc. Niet omdat een of andere zwarte bok wordt verkocht (ik druk het wat hard uit, maar zie je het verschil). Het is haast een belediging....!