Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hippa schreef:Nu het eindelijk bekend is dat hij verkocht is, kan ik het volgende zeggen wat ik afgelopen voorjaar al heb vernomen van een insider. Het was mij afgelopen voorjaar al bekend dat Totilas is verkocht met de afspraak dat Edward Kentucky nog met hem mocht rijden. Het moest echter stil gehouden worden, omdat Edward zich optimaal wilde voorbereiden op Kentucky. Na Kentucky zou het bekend gemaakt worden en zou Totilas overgaan naar de nieuwe eigenaar. De nieuwe bereider van Totilas is mij toen ook al bekend gemaakt, alleen hier doe ik nog geen uitspraken over, de nieuwe bereider is al wel genoemd in dit topic.
hippa schreef:Nu het eindelijk bekend is dat hij verkocht is, kan ik het volgende zeggen wat ik afgelopen voorjaar al heb vernomen van een insider. Het was mij afgelopen voorjaar al bekend dat Totilas is verkocht met de afspraak dat Edward Kentucky nog met hem mocht rijden. Het moest echter stil gehouden worden, omdat Edward zich optimaal wilde voorbereiden op Kentucky. Na Kentucky zou het bekend gemaakt worden en zou Totilas overgaan naar de nieuwe eigenaar. De nieuwe bereider van Totilas is mij toen ook al bekend gemaakt, alleen hier doe ik nog geen uitspraken over, de nieuwe bereider is al wel genoemd in dit topic.
Yvank_ schreef:hippa schreef:Nu het eindelijk bekend is dat hij verkocht is, kan ik het volgende zeggen wat ik afgelopen voorjaar al heb vernomen van een insider. Het was mij afgelopen voorjaar al bekend dat Totilas is verkocht met de afspraak dat Edward Kentucky nog met hem mocht rijden. Het moest echter stil gehouden worden, omdat Edward zich optimaal wilde voorbereiden op Kentucky. Na Kentucky zou het bekend gemaakt worden en zou Totilas overgaan naar de nieuwe eigenaar. De nieuwe bereider van Totilas is mij toen ook al bekend gemaakt, alleen hier doe ik nog geen uitspraken over, de nieuwe bereider is al wel genoemd in dit topic.
Ben dan wel benieuwd waarom het -zoals er beschreven staat in de media- het nieuws bij edward etc zo plotseling aankwam ?
Moeni11 schreef:hippa schreef:Nu het eindelijk bekend is dat hij verkocht is, kan ik het volgende zeggen wat ik afgelopen voorjaar al heb vernomen van een insider. Het was mij afgelopen voorjaar al bekend dat Totilas is verkocht met de afspraak dat Edward Kentucky nog met hem mocht rijden. Het moest echter stil gehouden worden, omdat Edward zich optimaal wilde voorbereiden op Kentucky. Na Kentucky zou het bekend gemaakt worden en zou Totilas overgaan naar de nieuwe eigenaar. De nieuwe bereider van Totilas is mij toen ook al bekend gemaakt, alleen hier doe ik nog geen uitspraken over, de nieuwe bereider is al wel genoemd in dit topic.
achteraf is dat altijd erg leuk om te beweren dat je het allemaal al wist...........
ruiter1992 schreef:heb ook mijn vraagtekens bij de bovenstaande bewering.
waarom zou jij dit wel te weten zijn gekomen en Sjef, Hans Peter etc. niet?
kissmeB schreef:als ik zie wat dit paard opbrengt aan de fokkerij en aangezien hij alles al gewonnen heeft..ben ik bang dat hij eerder de fokkerij in gaat dan de sport? zeker als hij het niet meer waar kan maken zonder edward!
Beeeeeeeeh schreef:hippa schreef:Nu het eindelijk bekend is dat hij verkocht is, kan ik het volgende zeggen wat ik afgelopen voorjaar al heb vernomen van een insider. Het was mij afgelopen voorjaar al bekend dat Totilas is verkocht met de afspraak dat Edward Kentucky nog met hem mocht rijden. Het moest echter stil gehouden worden, omdat Edward zich optimaal wilde voorbereiden op Kentucky. Na Kentucky zou het bekend gemaakt worden en zou Totilas overgaan naar de nieuwe eigenaar. De nieuwe bereider van Totilas is mij toen ook al bekend gemaakt, alleen hier doe ik nog geen uitspraken over, de nieuwe bereider is al wel genoemd in dit topic.
Grappig dat je dit nu meld Hippa, ik hoorde namelijk een jaar geleden ook het bericht dat Totilas verkocht was van iemand die het van Edward en Nicole zelf had gehoord. Het stond toen ook op alle sites en het was volgens mij toen het verhaal naar buiten kwam dat voor een bod boven de €10m hij verkocht zou worden. Ik had altijd het idee dat de koop wellicht niet door was gegaan omdat hij niet door de keuring was gekomen of dat de koper de financiering niet rond had gekregen, maar dit is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Als dit waar is weet ik de ruiter ook en dan hoeven we hem niet in Duitsland te zoeken
_San87_ schreef:Hebben we niet genoeg geruchten gehoord dan? De weken/maanden voor de uiteindelijke verkoop spoten geruchten aan alle kanten de grond uit.