Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:30

The_Stig schreef:
Misschien heeft Anky het bericht zelf niet op twitter geplaatst. Kan mij zomaar voorstellen dat een medewerk(st)er de digitale diensten onder zijn/haar hoede heeft.....

Anky heeft wel iemand die haar website beheert, of ze zelf twittert of dat dat voor haar gedaan wordt dat is de vraag. Maar Anky citeert altijd de interessante nieuwtjes die betrekking hebben op de paardensport op haar site, dus waarom zou ze dat nu niet doen? DAT zou pas raar zijn waarschijnlijk.

En je weet idd niet of ze al geprobeerd heeft om met hen te bellen in Oslo. Dat lijkt me toch haast van wel.. Ik snap eigenlijk zelf niet waarom Nicole bij E blijft hangen, maar dat is weer een hele andere kwestie.. :o

Abiola

Re: Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:31

Ze twitterde laatst ook dat ze aan het shoppen was in Amsterdam, dus ik denk dat ze het wel zelf doet?

Moeni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:32

fargo schreef:
[Ik snap eigenlijk zelf niet waarom Nicole bij E blijft hangen, maar dat is weer een hele andere kwestie.. :o

Omdat ze samen dat bedrijf hebben? Lijkt mij een plausibele reden :+

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:34

Ik denk dat het Nicole Werner niet gaat om de inhoud maar om de manier waarop het word geplaatst, en eerlijk gezegt kan ik me dat heel goed voorstellen.
Als er had gestaan: Totilas is sold... had ze er hoogstwaarschijnlijk al anders opgereageerd. Het uitroepteken geeft kan een hele andere indruk geven. En aangezien er blijkbaar al niet zo'n goede collegiale band is tussen die 2 kan ik het me goed voorstellen.
Dat dit op internet wordt uitgevochten is misschien wat laag maar zo gaat het nu eenmaal. Dat doen wij net zo goed. We staan alleen wat minder in de schijnwerpers.
Plus dat ik me de reactie van Nicole heel goed kan voorstellen en het zo lijkt dat Anky is begonnen met uithalen en niet andersom.

Maar goed..allemaal speculaties. Schieten we helemaal niets mee op ;)

Edit: Ik ken Nicole Werner trouwens helemaal niet :')
Laatst bijgewerkt door Mila87 op 15-10-10 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:35

Hooo ik zeg toch ook nergens dat ik het normaal vind dat ze het op facebook gezet heeft? Ik kan het alleen wel begrijpen.

Ik denk niet dat er ook maar iemand bestaat die er niet weleens iets uit heeft gefloept zonder daarbij eerst goed na te denken.

Moeni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:36

Zo zie je maar weer, mail, twitter, hyves en forums zijn de allerbelabberdste communicatiemiddelen ter wereld.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:36

Smidtje schreef:
Ik denk dat het Nicole Werner niet gaat om de inhoud maar om de manier waarop het word geplaatst, en eerlijk gezegt kan ik me dat heel goed voorstellen.
Als er had gestaan: Totilas is sold... had ze er hoogstwaarschijnlijk al anders opgereageerd. Het uitroepteken geeft kan een hele andere indruk geven. En aangezien er blijkbaar al niet zo'n goede collegiale band is tussen die 2 kan ik het me goed voorstellen.
Dat dit op internet wordt uitgevochten is misschien wat laag maar zo gaat het nu eenmaal. Dat doen wij net zo goed. We staan alleen wat minder in de schijnwerpers.
Plus dat ik me de reactie van Nicole heel goed kan voorstellen en het zo lijkt dat Anky is begonnen met uithalen en niet andersom.

Die puntjes kan je ook heeel anders interpreteren... Dus wat er ook had gestaan, het was fout...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:38

Air schreef:
Hooo ik zeg toch ook nergens dat ik het normaal vind dat ze het op facebook gezet heeft? Ik kan het alleen wel begrijpen.

Ik denk niet dat er ook maar iemand bestaat die er niet weleens iets uit heeft gefloept zonder daarbij eerst goed na te denken.

Ooh iedereen floept er wel eens wat uit wat niet had gemoeten. Dat beaam ik zeker.
Maar als je op dat niveau zit, zo professioneel bent, je krijgt mediatrainingen (van wat ik eens heb begrepen), dan moet je toch godverdorie wel weten wat je doet op zo'n moment.

wollie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:39

wat een gedoe er is toch niets anders geschreven dan de waarheid hij is verkocht ja en mag Anky dat niet twitteren wat een onzin om over zoeiets te gaan lopen zeuren zeg!

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:41

Janine1990 schreef:
Smidtje schreef:

Die puntjes kan je ook heeel anders interpreteren... Dus wat er ook had gestaan, het was fout...

Ja..Ik denk ook niet dat het de perfecte timing was om iets te plaatsen. Ze had het even moeten laten rusten. Misschien eerst persoonlijk contact voordat ze er mee op twitter post.

Wat mensen met Twitter hebben snap ik trouwens sowieso niet.

Edit: Ik ben niet zo'n Anky fan overigens. Dus misschien kan ik wat bevooroordeeld zijn. Maar dat heeft 90% hier denk ik wel.

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:45

Totilas is sold,
Maybe I can win gold (again)

Was het eerste wat in me opkwam :o

Wel ernstig dat ze er zo'n ophef om maken..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:47

nanda111 schreef:
Totilas is sold,
Maybe I can win gold (again)

Was het eerste wat in me opkwam :o

Wel ernstig dat ze er zo'n ophef om maken..

Moet je even haar andere tweets over Totilas lezen :j Dan valt die gedachte ook snel weg denk ik......

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:48

Tssss... Wat een stelletje paardendiva's.

Allebei

johanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:51

wie is dan nicole werner? en waarom zou anky zich moeten verdedigen zij heeft ergens last van denk ik.

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:54

Wat ik alleen niet snap, waarom ze zelf op hun eigen site niets plaatsen oid... Zelfs bij HP op de site staat er niks over...
Aangezien ToTo vandaag op transport naar Duitsland zou (is) gaan?!
Iemand verduidelijking?

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:57

NiNM schreef:
Wat ik alleen niet snap, waarom ze zelf op hun eigen site niets plaatsen oid... Zelfs bij HP op de site staat er niks over...
Aangezien ToTo vandaag op transport naar Duitsland zou (is) gaan?!
Iemand verduidelijking?

Als ik HP zo lees waren ze volgens mij nergens van op de hoogte en blij zijn ze al helemaal niet.
http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 333&v=wall

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:59

BloemBloem schreef:
s0173957 schreef:
Als hij dat niet wilt doen (marionet spelen) moet hij hem zelf kopen... andermans paarden rijden is nu gewoon hetzelfde als marionet zijn...

Precies! En dit moet hij toch in zijn achterhoofd gehad
hebben? Anders is hij wel heel naïf!

dat is de reden dat anky salinero toen gekocht heeft :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:00

johanus schreef:
wie is dan nicole werner? en waarom zou anky zich moeten verdedigen zij heeft ergens last van denk ik.

Dat lijkt Anky ook behoorlijk aan te geven in haar reactie. Volgens mij wil Anky er best met Nicole over praten, zo komt het op me over...

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:03

Nicole heeft gelijk als ze eens van zich af wil bijten. Mischien is ze wat onredelijk maar geloof dat anky nodig naar de smit moet want die heeft wat lange teentjes. ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:03

JJane schreef:
Nicole heeft gelijk als ze eens van zich af wil bijten. Mischien is ze wat onredelijk maar geloof dat anky nodig naar de smit moet want die heeft wat lange teentjes. ;)

Volgens mij verwissel jij de namen ;)

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:06

Nee hoor

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:07

JJane schreef:
Nee hoor

Hoezo heeft Anky lange tenen dan? Die probeert alleen een misverstand of whatever uit de weg te helpen...

Nicole is 42, dan mag je toch wel aannemen dat ze volwassen is toch? En niet als een klein kind zo tekeer gaat...

Maargoed, schijnbaar hebben wij andere normen en waarden. Kan natuurlijk gebeuren.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:41

spreken is zilver en zwijgen is goud. Als je collega net zo'n klap te verwerken heeft gehad, vind ik dat je een enorme (gouden) plak sorry plaat voor je hoofd hebt. Je kunt dan ook even niet twitteren want het gaat nu even niet over anky.

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 17:21

Sorry hoor
maar wat een onzin.
als het officiele bericht al is geplaatst, WAAROM zou het in godsnaam dan een ''ramp'' zijn dat anky dit op haar twitter + facebook zet..

zoals gewoonlijk, Drama om niks

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 17:33

Oh oh oh, wat is Anky toch gemeen:

Citaat:
In den Niederlanden herrscht dagegen Frust und Katerstimmung. "Das ist ganz schlimm für uns", sagte die dreimalige Einzel-Olympiasiegerin Anky van Grunsven: "So ein Pferd kommt so schnell nicht wieder." Ihr Ehemann Sjef Janssen, niederländischer Cheftrainer, fügte hinzu: "Das ist ein großer Aderlass für uns besonders mit Blick auf London 2012."