WEG dressuur: Adelinde helemaal kapot na diskwalificatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:16

Bizzybijtje: Ooit van fotoshop gehoord?? Maar goed jij doet dus met volgend WK mee? Veel succes!!!
Laatst bijgewerkt door Bonnelover op 28-09-10 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:17

Bonnelover schreef:
Ooit van fotoshop gehoord?? Maar goed jij doet dus met volgend WK mee? Veel succes!!!

Niet van fotoshop, wel van photoshop. Maar da's wel heel knap photoshoppen hier ;)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:18

No way dat dit photoshop is... :n :n :n
Deze foto's vallen niet te verdedigen imo.

Maar dat maakt het niet minder erg wat er gebeurt is vandaag.
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 28-09-10 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:18

Ik snap nooit waarom dit soort 'aanvallen' nou nodig zijn. Als er iemand in je omgeving iets naars meemaakt, ga je dan ook meteen op zoek naar waarom het allemaal 'eigen schuld, dikke bult is'. Soms kan je toch ook een keer je mond houden (of in dit geval; niet posten) en denken dat het gewoon allemaal heel erg is wat er is gebeurt voor de betrokken, zonder meteen weer in de aanval te gaan.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:20

Tja als men niet snapt dat een paard iets meer moet kunnen dan een B proef dan houdt het toch al snel op..
En als mensen liever bitloos rijden moeten ze dat vooral doen, maar loop een ander niet lastig vallen..
Het is gewoon Zwaar k*t voor Adelinde.

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:20

Nou dames heb d'r al vele malen zien trainen. Zowel bij grote wedstrijden als "thuis" maar goed ik blijf bij m'n standpunt: de beste stuurlui...
En veel succes bij het oefenen tot de volgende WK!!!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:21

Volgens mij zegt er niemand in dit topic : Eigen schuld, dikke bult''

En waarom bitloos erbij betrekken, slaat nergens op.

Ook ik heb haar zien trainen... allemaal prima.. hartstikke fijn, rustig en mooi.
En dan schrik ik van deze foto's. het kan thuis allemaal mooi en netjes gaan... maar deze foto's zijn wel keiharde werkelijkheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:22

gelukkig kan iedereen het natuurlijk heel veel beter en zitten we thuis allemaal met fluwelen handschoentjes op de paarden.............................

errug triest...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:23

kamsel schreef:
Tja als men niet snapt dat een paard iets meer moet kunnen dan een B proef dan houdt het toch al snel op..
En als mensen liever bitloos rijden moeten ze dat vooral doen, maar loop een ander niet lastig vallen..

Als een bokker zúlke foto's zou plaatsen op HAW, zou hij/zij serieus in de grond gestampt worden en zo'n beetje van het paard getrokken worden. Is het een bekende amazone, is het opeens allemaal prima, mag er in de mond getrokken worden? :) Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in. :n

En idd niemand zegt eigen schuld dikke bult, waar je dat vandaan haalt :? Ik vind het ook rot voor haar, dit kan iedereen overkomen, maar dit is gewoon een slechte timing. Wat ik wél weet is dat paarden die gespannen zijn sneller op hun tong bijten dan paarden die ontspannen zijn...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:24

Bah wat een gezeur hier weer! Ik ben nog niet zo lang op bokt aan het mee kletsen maar vaak dat negatieve gezeur! Ik denk dat er een heleboel ruiters weleens hun paard wat duidelijker moeten aanwijzen wat de bedoeling is! En dat is dan meteen zielig!? Alsjeblieft zeg, dit is gewoon zwaar klote voor Adelinde en heeft ze nooooooit verdiend! Ook niet na zulke foto's !

Dressagegirl

Laat het bij wat het is! :).
Het is al erg genoeg voor adelinde net zoals Danique ook al zei!
Wat is een discussie nog waard! :).
Discussies worden gevoerd op het discussie forum niet op de voorpagina! ;).

Ayasha
Blogger

vonneke schreef:
gelukkig kan iedereen het natuurlijk heel veel beter en zitten we thuis allemaal met fluwelen handschoentjes op de paarden.............................

errug triest...

:j Open daar toch een nieuw topic voor mensen. Moet dat persé hier?

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:25

Ja daarom ook photoshop. Heb d'r meerdere keren ook zien trainen bij grote wedstrijden en deze ruiters weten heel goed waar ze mee bezig zijn, en dat er altijd fotograven op de loer liggen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:25

Bizzybijtje schreef:
kamsel schreef:

Als een bokker zúlke foto's zou plaatsen op HAW, zou hij/zij serieus in de grond gestampt worden en zo'n beetje van het paard getrokken worden. Is het een bekende amazone, is het opeens allemaal prima, mag er in de mond getrokken worden? :) Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in. :n

En idd niemand zegt eigen schuld dikke bult, waar je dat vandaan haalt :? Ik vind het ook rot voor haar, dit kan iedereen overkomen, maar dit is gewoon een slechte timing. Wat ik wél weet is dat paarden die gespannen zijn sneller op hun tong bijten dan paarden die ontspannen zijn...

je hebt twee foto's vannn... Hoe lang trainen? :) En je vond er maar twee? :)
Dan doet ze het echt nie slecht vergeleken met wat ik afgelopen zondag op nationaal niveau zag voorbij komen.

Jolliegirl

Re: WEG dressuur: Adelinde helemaal kapot na diskwalificatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:26

Hoe lang maakt niet uit!
Dit hoort gewoon niet.
Wat er gezegd word : Als dit een bokker geweest was, was die volledig de grond ingetrapt.

1 minuut of 10 minuten, zo rij je niet...
Maakt niet uit hoe lang. Het feit is er gewoon ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:27

Jolliegirl schreef:
Hoe lang maakt niet uit!
Dit hoort gewoon niet.
Wat er gezegd word : Als dit een bokker geweest was, was die volledig de grond ingetrapt.

1 minuut of 10 minuten, zo rij je niet...
Maakt niet uit hoe lang. Het feit is er gewoon ;)

Als ze een uur getraind heeft en dit zijn de enige twee foto's die getrokken zijn kunnen worden maakt dat wel degelijk uit. ;)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:27

Moderatoropmerking:
De sfeer wordt hier steeds grimmiger.
Graag een ontopic discussie over het hier en nu en dat is over dat Adelinde nu gedisqualificeerd is.

Trainingsmethodes en weet ik veel wat zijn hier in dit topic offtopic!

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:35

Jeetje wat een gezeur weer laten we allemaal ontopic blijven en niet iemand in de grond boren als iemand het goed doet is adelinde het wel de laatste tijd en dit is gewoon dikke pech en dat is al erg genoeg en dan gaan ze hier ook nog zitten zeuren over weet ik het wat als iedereen nu is op zichzelf let en niet op een ander. Sterkte adelinde

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:35

Hoe zit dat met die testrit voor de freestyle waar in het artikel over gesproken wordt? Maakt ze dan toch een kansje om te mogen starten?

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:41

Typisch weer bokt om gelijk weer een heisa ervan te maken... wordt er een beetje moe van maar goed...

To the point... ik vind het enorm jammer wat er is gebeurd, dit gun ik niemand en zeker geen Nederlandse topper!!

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:43

Anoeska schreef:
Ik snap nooit waarom dit soort 'aanvallen' nou nodig zijn. Als er iemand in je omgeving iets naars meemaakt, ga je dan ook meteen op zoek naar waarom het allemaal 'eigen schuld, dikke bult is'. Soms kan je toch ook een keer je mond houden (of in dit geval; niet posten) en denken dat het gewoon allemaal heel erg is wat er is gebeurt voor de betrokken, zonder meteen weer in de aanval te gaan.

Waarom dit nodig is??
PURE AFGUNST! van de grootste prutsers op bokt

En wat is er mis met je paard een enkele buiging diep, heel diep doorbuigen (zoals op de foto)??
In mijn ogen niks.
Ik doe het ook, is gewoon nodig met mijn sterke stoere paard, uiteraard onder deskundige begeleiding.
Dat alles troetelwerk is nee zo werkt het gewoon niet.
Maar ondanks al die 'ellende' die ik mijn paard volgens sommigen hier aan doe, is hij toch vrolijk en werklustig en immer de oortjes erop.
Hoe kan dat dan???

LovingSonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:46

Wat ontzettend sneu zeg! Echt hel erg balen!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:51

Oh nee! :\ Wat ontzettend sneu en balen voor Adelinde! :(:)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:51

Wat mij betreft past hier alleen maar een groot gevoel van medeleven voor deze sportvrouw én haar prachtige paard.
Zoals de mede-commentator (reserveruiter van het Amerikaanse dressuurteam) ook zegt: het overkomt ons allemaal wel 's een keer dat je per ongeluk op je tong bijt..zo ook het paard - dat heeft niks met martelpraktijken te maken.
Mijn hart gaat uit naar Adelinde - wat een bittere pil heeft zij te slikken.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:57

manie schreef:
Waarom dit nodig is??
PURE AFGUNST! van de grootste prutsers op bokt

What's new? Dat is toch altijd zo? :roll: