Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kamsel schreef:Tja als men niet snapt dat een paard iets meer moet kunnen dan een B proef dan houdt het toch al snel op..
En als mensen liever bitloos rijden moeten ze dat vooral doen, maar loop een ander niet lastig vallen..
Het is gewoon Zwaar k*t voor Adelinde.
Bizzybijtje schreef:kamsel schreef:Tja als men niet snapt dat een paard iets meer moet kunnen dan een B proef dan houdt het toch al snel op..
En als mensen liever bitloos rijden moeten ze dat vooral doen, maar loop een ander niet lastig vallen..
Het is gewoon Zwaar k*t voor Adelinde.
Als een bokker zúlke foto's zou plaatsen op HAW, zou hij/zij serieus in de grond gestampt worden en zo'n beetje van het paard getrokken worden. Is het een bekende amazone, is het opeens allemaal prima, mag er in de mond getrokken worden?Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in.
![]()
En idd niemand zegt eigen schuld dikke bult, waar je dat vandaan haaltIk vind het ook rot voor haar, dit kan iedereen overkomen, maar dit is gewoon een slechte timing. Wat ik wél weet is dat paarden die gespannen zijn sneller op hun tong bijten dan paarden die ontspannen zijn...
Jolliegirl schreef:Hoe lang maakt niet uit!
Dit hoort gewoon niet.
Wat er gezegd word : Als dit een bokker geweest was, was die volledig de grond ingetrapt.
1 minuut of 10 minuten, zo rij je niet...
Maakt niet uit hoe lang. Het feit is er gewoon
Anoeska schreef:Ik snap nooit waarom dit soort 'aanvallen' nou nodig zijn. Als er iemand in je omgeving iets naars meemaakt, ga je dan ook meteen op zoek naar waarom het allemaal 'eigen schuld, dikke bult is'. Soms kan je toch ook een keer je mond houden (of in dit geval; niet posten) en denken dat het gewoon allemaal heel erg is wat er is gebeurt voor de betrokken, zonder meteen weer in de aanval te gaan.