Stamboekvoorzitter EASP chanteert PVE met executie paarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:42

Het gaat om publiciteit en je weet wat men zegt: negatieve publiciteit bestaat niet. Kijk naar de hele actie en de hype rondom de Koranverbranding. Ik zie een duidelijke parallel. Als het om dieren gaat dan staat men al gauw op de achterste benen.

@ Knedo: Wat een griezelig plaatje van dat paardenworstje, zeg!

Bucephalus

Re: Stamboekvoorzitter EASP chanteert PVE met executie paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:41

Geen, daarmee tekent hij het definitieve faillissement van het EASP. Zeg nu zelf, wie wil lid zijn van een stamboek waarvan de voorzitter paarden opoffert?

Neemt niet weg dat ik vind dat hij gerust een eigen stamboek mag hebben. Ambtelijke molens malen enorm langzaam en dat mag best eens sneller.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:42

Bucephalus schreef:
Geen, daarmee tekent hij het definitieve faillissement van het EASP. Zeg nu zelf, wie wil lid zijn van een stamboek waarvan de voorzitter paarden opoffert?

Neemt niet weg dat ik vind dat hij gerust een eigen stamboek mag hebben. Ambtelijke molens malen enorm langzaam en dat mag best eens sneller.

Dat geld voor iedereen lijkt me. Snap niet waarom er voor Karel een uitzondering gemaakt zou moeten worden.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:50

Moeni11 schreef:
Lijkt veel op Pronto.

nee Pronto heeft de merrie niet veel eer aan gedaan .. die was stukken beter ..maar hij wilde natuurlijk dat kotselijke EV bloed eruit fokken

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:50

Nou jongens om nu zijn paarden af te kraken vind ik ook wel een beetje erg. Houd de eer aan jezelf he? :)
Zijn dreigactie is te gek voor woorden inderdaad maar we moeten nu niet vervallen in een afzeiktopic.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:52

Suzanne F. schreef:
Nou jongens om nu zijn paarden af te kraken vind ik ook wel een beetje erg. Houd de eer aan jezelf he? :)
Zijn dreigactie is te gek voor woorden inderdaad maar we moeten nu niet vervallen in een afzeiktopic.

Tja had je andere reacties verwacht. Karel doet al jaren lang niks anders als andere mensen afzeiken.

Ik zou zeggen je oogst wat je zaait.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:53

Suzanne F. schreef:

Punt van een stamboek is behouden en verbeteren. Dat gebeurt hier weinig.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:53

Ik kraak zijn paard niet geheel af, maar ik moest me wel inhouden om geen hasses te typen in plaats van hoofd ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:55

haan schreef:
Ik kraak zijn paard niet geheel af, maar ik moest me wel inhouden om geen hasses te typen in plaats van hoofd ;)

Hm beetje wel eens..... het is meer hoofd dan paard... :o
Maar goed. Waarom moeten er foto's van lelijke paarden geplaatst worden? Het gaat toch om hem en zijn uitspraken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:56

Het gaat erom wat hij wil bereiken en wat hij doet als hij dat niet kan bereiken.
Zijn paarden zijn dan ook helemaal ontopic aangezien hij er een stamboek mee wilt maken.

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:03

sporter schreef:
Dat geld voor iedereen lijkt me. Snap niet waarom er voor Karel een uitzondering gemaakt zou moeten worden.

Hij strijdt al jaren voor een eigen stamboek, heeft daarin medestanders c.q. aanhangers gevonden en is al een eind op weg. Inmiddels zijn er sympathisanten die zich hebben gebundeld. Aangezien we in een land leven dat de verzuiling heeft uitgevonden, kan het EASP er ook nog wel bij.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:05

Suzanne F. schreef:

Inderdaad die dreigaktie dan spoor je niet zou je denken..

Maar die lieden van de Overheid en bepaalde stamboeken ook niet..
Zij leggen gewoon een uitspraak van het Europees gerechtshof naast zich neer..

En aan de andere kant gaat men veel meer registreren...Er is inmiddels meer aan de hand.

Citaat:
Meer registreren:

Het is toch "normaal" dat je geen paarden houdt met zwart geld dus betalen.. En het rolt daarmee ook een criminele organisatie op.STAMBOEKEN
Je zult maar lid zijn van een voor de Wet van een criminele organisatie..
Dus die discussie gaat de komende tijd echt gevoerd worden... :Y) Over vooruitziende blik gesproken.!!

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:11

Bucephalus schreef:
sporter schreef:

Hij strijdt al jaren voor een eigen stamboek, heeft daarin medestanders c.q. aanhangers gevonden en is al een eind op weg. Inmiddels zijn er sympathisanten die zich hebben gebundeld. Aangezien we in een land leven dat de verzuiling heeft uitgevonden, kan het EASP er ook nog wel bij.

Tjah toch zijn er ook genoeg tegenstanders blijkbaar. Mij is altijd geleerd dat het ook belangrijk is op de goede manier te strijden. Dat is karel blijkbaar nooit uitgelegd. Bovendien heeft hij bij redelijk wat stamboeken ruzie veroorzaakt. Een stamboek is een organistatie zonder een alleen heerser. Karel heeft al lang bewezen alleen met mensen te kunnen samenwerken als ze naar hem luisteren en geen andere mening hebben.

Ik kan me voorstellen dat het PVE niet blij is met een stamboek dat bestuurt word door een dictator.

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:13

Karel zal best verstand hebben van paarden, maar heeft geen kaas gegeten van communiceren en omgaan met mensen. Dat is jammer, want zo ontstaan overal problemen.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:18

sporter schreef:
[
Ik kan me voorstellen dat het PVE niet blij is met een stamboek dat bestuurt word door een dictator.

En dat zegt een vertegenwoordiger van een Christelijke-Zionistische benden die o.a. ook een kabinet in elkaar aan het flatsen zijn..
Deze lieden hebben geen boodschap aan uitspraken van een Europees Gerechtshof..dus wat is het verschil ??

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:25

Ik geloof best dat Karel veel verstand van paarden heeft. Het is jammer dat hij door zijn eigen toedoen, nu echt de glazen in aan het gooien is bij de PVE..
Ik vraag me af wat de leden van dat stamboek nu denken.. Met zo'n malloot als voorzitter. Ik kan me voorstellen dat zo'n stamboek zo gefrusteerd raakt door het gedraai van de PVE.. (zoals karel ons wil doen geloven) Maar om dan zulke uitspraken te doen.. Volgens mij zitten bij Karel nu echt alle schroefjes los.

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:28

sporter schreef:

Zoals Ceasario zegt: er zijn leiders die zich op verschillende manieren profileren en die aanhangers hebben. Dat geldt voor onnoemelijk veel organisaties: politieke, kerkelijke en religieuze instellingen maar ook onderwijsinstanties. Je kunt het ermee eens zijn of niet. Je kunt volgen of niet. Leven en laten leven, zou ik zeggen. Tenzij het maatschappelijk belang in gevaar komt.

Bovendien ligt er een gerechtelijke uitspraak, dan kun je die toch moeilijk negeren.

Ussiethree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:34

ik heb begrepen dat Karel de Lange en zijn EASP niet aan de eisen voldoen. Dat kan je dan de PvE niet kwalijk nemen.

Als het EASP wel aan de eisen kan voldoen staat de erkenning vrij.

Als hij bijvoorbeeld het stamboek omdoopt naar Europees Allroud BASIS Paard, dan komt dat al een heel stuk meer in de richting van het fokdoel. Hij fokt geen sportpaarden, hij fokt basispaarden. Ik denk dat daar ook wel een stuk van de schoen wringt misschien

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:44

Bucephalus schreef:
sporter schreef:

Zoals Ceasario zegt: er zijn leiders die zich op verschillende manieren profileren en die aanhangers hebben. Dat geldt voor onnoemelijk veel organisaties: politieke, kerkelijke en religieuze instellingen maar ook onderwijsinstanties. Je kunt het ermee eens zijn of niet. Je kunt volgen of niet. Leven en laten leven, zou ik zeggen. Tenzij het maatschappelijk belang in gevaar komt.

Bovendien ligt er een gerechtelijke uitspraak, dan kun je die toch moeilijk negeren.

Die uitspraak kunnen ze blijkbaar makkelijk naast zich neerleggen want het gebeurd.

Verder ga ik niet eens in op het argument van Ceasario dat slaat helemaal nergens op namelijk.

Maar ik snap niet dat iemand hier verdedigt word die zijn dieren dreigt te slachten om zijn zin te krijgen.

En dat is dan iemand die roept een hart voor paarden te hebben. Die al jaren actie voert tegen Anky omdat volgens hem paarden geen stem hebben en er iemand moet zijn die voor ze op komt.

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:49

sporter schreef:
Die uitspraak kunnen ze blijkbaar makkelijk naast zich neerleggen want het gebeurd.
Waar zijn gerechtelijk uitspraken dan voor als men zich daar niet aan hoeft te houden? Lijkt me een fundamentele aantasting van het recht.

Citaat:
Maar ik snap niet dat iemand hier verdedigt word die zijn dieren dreigt te slachten om zijn zin te krijgen.
Ik verdedig die persoon niet, maar dreigen is nog geen uitvoeren. Ik heb al eerder gezegd: het is vragen om aandacht en dat is gelukt. De macht van de media.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:51

Bucephalus schreef:
sporter schreef:
Waar zijn gerechtelijk uitspraken dan voor als men zich daar niet aan hoeft te houden? Lijkt me een fundamentele aantasting van het recht.

Citaat:
Ik verdedig die persoon niet, maar dreigen is nog geen uitvoeren. Ik heb al eerder gezegd: het is vragen om aandacht en dat is gelukt. De macht van de media.

Dat lijkt mij ook maar het gebeurd dus blijkbaar wel.

Ja mensen die dreigen zonder uit te voeren vallen bij mij onder het kopje slappe zak.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:54

@ Sporter je hebt gelijk wat betreft de L..
Maar deze flauwekul speelt al jaren..PVE en bepaalde stamboeken tegen 1.
En deze lieden haalden elke keer bakzeil..
Hoeveel steekpenningen worden er hier onder deze Ambtenaren verdeeld..en zijn deze ambtenaren inmiddels gegijzeld door
de Paardenmaffia...er is bij het PVE iets structureel mis...Er zijn daar al zoveel koppen gevallen en toch duiken ze weer regelmatig op.

Ik heb het zelf meegemaakt door bepaalde lieden onder druk te zetten en daar heeft men het DNA-profiel in een paspoort aan te danken.. ;)

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 15:01

ceasario schreef:
@ Sporter je hebt gelijk wat betreft de L..
Maar deze flauwekul speelt al jaren..PVE en bepaalde stamboeken tegen 1.
En deze lieden haalden elke keer bakzeil..
Hoeveel steekpenningen worden er hier onder deze Ambtenaren verdeeld..en zijn deze ambtenaren inmiddels gegijzeld door
de Paardenmaffia...er is bij het PVE iets structureel mis...Er zijn daar al zoveel koppen gevallen en toch duiken ze weer regelmatig op.

Ik heb het zelf meegemaakt door bepaalde lieden onder druk te zetten en daar heeft men het DNA-profiel in een paspoort aan te danken.. ;)

Klopt ik geloof ook graag dat er iets mis zit bij het PVE en een gerechtelijk bevel negeren zou niet moeten kunnen. Maar er moet niet gedaan worden of Karel nu het slachtoffer is. En hij zou na zolang vechten moeten weten dat je met stroop meer bereikt dan overal tegen aan schoppen.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 15:11

Dit lost zich de komende tijd vanzelf op...

Men wil kosten wat kost alles ordelijk geregisteerd hebben in dat paardenwereldje
en het zal niemand verbazen dat Justitie gaat graven in de registratie bij stamboeken
om later het gehele zwartgeld in de paardenwereld aan banden te leggen...
Het verbaasd me niet dat er straks aantijgingen komen van het lid zijn van een criminele organisatie.
De NMA is ook al bezig met de bond van hengstenhouders en het KWPN.
Kartelvorming etc..Er gaat nog wat gebeuren voordat het volgende seizoen teneinde is..

note:

Er zal straks wel weer iets uitkomen voor de "kleine" man.
5 wietplanten worden gedoogd maar ook vijf paarden..Maar big brother is watching you. :Y)

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 15:22

ceasario schreef:
Dit lost zich de komende tijd vanzelf op...

Men wil kosten wat kost alles ordelijk geregisteerd hebben in dat paardenwereldje
en het zal niemand verbazen dat Justitie gaat graven in de registratie bij stamboeken
om later het gehele zwartgeld in de paardenwereld aan banden te leggen...
Het verbaasd me niet dat er straks aantijgingen komen van het lid zijn van een criminele organisatie.
De NMA is ook al bezig met de bond van hengstenhouders en het KWPN.
Kartelvorming etc..Er gaat nog wat gebeuren voordat het volgende seizoen teneinde is..

note:

Er zal straks wel weer iets uitkomen voor de "kleine" man.
5 wietplanten worden gedoogd maar ook vijf paarden..Maar big brother is watching you. :Y)

Ja dat zullen we zien. Lijkt me opzich geen hele slechte zaak.
Welke organisatie bedoel je dan met crimineel het EASP of KWPN of beide