Anky voor Nederlands reiningteam naar de WEG *filmpje*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:37

skippy1 schreef:
Reken maar dat de reiningliefhebbers Anky zullen aanmoedigen, een kanttekening bij haar plaats in het team voor de WEG staat daar los van.

TUURLIJK moedigt iedereen haar aan, daar gaat het immers helemaal niet om. Zou prachtig zijn ALS ze een dikke zeventiger rijdt. Maar eerlijk is eerlijk, dat is dan een toevalstreffer want als ruiter is zij (nog?) geen 'vaste scorerijder'.

@Cayenne, persoonlijk vind ik dat als je als coach geen beter team kunt opstellen, je daar misschien andere conclusies uit zou moeten trekken :o

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:38

Sonja schreef:
@Cayenne, persoonlijk vind ik dat als je als coach geen beter team kunt opstellen, je daar misschien andere conclusies uit zou moeten trekken :o

Welke conclusie is dat?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:38

Sonja, als IJsbrand Chardon ook dressuurwedstrijden reed op hoog niveau, en we geen andere mensen hadden in ons dressuurteam, dan had iedereen hem toch de plek in het team gegund. Als er geen anderen (kunnen) gaan, komen er plekken vrij. Zo gaat het nou eenmaal...
De vergelijking met Marco Borsato slaat natuurlijk kant nog wal. Die kan uberhaupt niet paardrijden, volgens mij kan Anky dat wel ;) .

johanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:40

skippy heb je ooit gehoord van selectie wedstrijden daar worden de zaken bepaalt en niet door de coach of wie dan ook.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:40

Sonja schreef:
Cer schreef:
Sonja, ik vind Marco en Anky ECHT geen vergelijking :n

Goed, nemen we IJsbrand Chardon ipv Marco. Noem dat maar eens geen vakman op paardengebied en heeft ook alles gewonnen wat er te winnen valt in zijn deel van de paardensport :)

Ik denk niet dat het er om gaat dat de westernruiters het Anky niet gunnen, ik denk dat ze zich een beetje zorgen maken over hoe ons land daar vertegenwoordigd wordt.
Anky is een fantastische publiekstrekker en nationaal gezien is het misschien wel helemaal top voor de sport dat ze er is, maar een ruiter die niet constant boven de 70 kan rijden naar de WEG sturen is een lachertje en derhalve helemaal NIET handig voor de sport.

Wie had jij liever in het team gezien?
en waarom heeft die persoon niet aan de eisen voldaan voor een teamplek? :)[/quote]

had michel sandijk graag gezien maar dat heeft de heer de jong goed verpest.
leuk hoor voor anky,,maar niet voor de reining,,er staat meer dan genoeg talent op de planken alleen geen constant paard,,anky betaald grof lease geld voor whiz dat kan niet iedereen betalern,,en dat gaat nu weer tenkoste van de sport,.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:41

Cer schreef:
Citaat:
Reken maar dat de reiningliefhebbers Anky zullen aanmoedigen, een kanttekening bij haar plaats in het team voor de WEG staat daar los van.
Nee hoor, het is geweldig om straks anky de schuld te geven van de lage resultaten omdat ze niet kan rijden. Als ze wel hoog scoort (maar dat lijkt nu al godsonmogelijk) dan komt het door haar paard, door haar geld, door haar sponsor, door alles behalve door haar... Gotta love the attitude :j

Ik denk het niet. Voor mij is dit iig niet het geval Anky zal ongetwijfeld haar best doen, dus Anky de schuld geven zou absoluut niet op zijn plek zijn. IMO moet er echt gekeken worden naar de selectieprocedure...de coach is uiteindelijk degene die beslist heeft wie er mee gaan.

Het zinnetje van de coach uit het andere topic, zegt mij weinig.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:42

Moniek schreef:
en dat gaat nu weer tenkoste van de sport,.

Alsof de sport zichzelf niet om zeep helpt.. 8-)
De sport wordt gemaakt door de mensen die 'aan het hoofd' staan, daar heeft Anky eigenhandig niet veel mee van doen..

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:43

skippy1 schreef:
Idd Sonja!
Anky heeft een super mentaliteit en is een topsporter in hart en nieren, maar heeft voor de reining het niveau nog niet. Doet niets af aan Anky die vast en zeker enorm haar best gaat doen, maar voor de WEG is ze nog niet goed genoeg. Er zijn andere reiningruiters die dat niveau wel hebben, zij zijn helaas dus niet geselecteerd.
Ik hoop echt dat Anky ons blij kan verrassen.
Ik vraag me echt af hoe de selectie van het team is gegaan...

In t kader van publiciteit is t best begrijpelijk, hoewel ik dan liever had gezien dat Anky t commentaar zou doen bij de uitzending van de reining op de NOS of zo. ;)

Overigens: dat mensen kanttekeningen plaatsen bij Anky in het team, betekend nog niet dat ze niet op support kan rekenen...dat zijn 2 dingen die IMO los van elkaar staan! ;)

Precies !! +:)+ (ik verwoorde het alleen niet zo duidelijk ;) )

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:43

Ik had niet verwacht dat anky als reserve zou dienen,, en vind het erg jammer dat jurgen niet gaat... En ben het idd eens met Bien, Ze is zeker niet de beste en er zijn er zat die meer en beter presteren dan anky.... Maar toch het is nu eenmaal zo, en als zij deel uit maakt van het team sta ik ook achter haar,, immers gaat het nu om de prestatie, de beslissing is al gemaakt ;)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:44

Moniek schreef:
anky betaald grof lease geld voor whiz dat kan niet iedereen betalern,,en dat gaat nu weer tenkoste van de sport,.

Dus... het is Anky's schuld dat ze geselecteerd is? Dat doet altijd de bondscoach nog, je kunt de sporter dat NIET aanrekenen. Anky zal echt wel haar stinkende best doen, zoals ze altijd doet.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:44

Cer schreef:
Moniek schreef:
en dat gaat nu weer tenkoste van de sport,.

Alsof de sport zichzelf niet om zeep helpt.. 8-)
De sport wordt gemaakt door de mensen die 'aan het hoofd' staan, daar heeft Anky eigenhandig niet veel mee van doen..

ik ben niet persoonlijk tegen anky had ook pietsje of klaasje kunnen zijn.
feit ligt dat anky alles behalve een sterke deelneemster is,,en dat heeft hier NIKS met anky te maken.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:45

Rinske schreef:
Moniek schreef:
anky betaald grof lease geld voor whiz dat kan niet iedereen betalern,,en dat gaat nu weer tenkoste van de sport,.

Dus... het is Anky's schuld dat ze geselecteerd is? Dat doet altijd de bondscoach nog, je kunt de sporter dat NIET aanrekenen. Anky zal echt wel haar stinkende best doen, zoals ze altijd doet.

wie zegt dat het anky's schuld is?
ik niet!!
ja dat doet de coach en die heeft wel meer verpest

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:45

Ok, zo leek het wel gebracht te worden. Heb ik je ook verkeerd begrepen :) .

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:46

ja idd,,, wat is nu de precieze rede dat ze geselecteerd is?

Moniek

cheeky schreef:
Ik had niet verwacht dat anky als reserve zou dienen,, en vind het erg jammer dat jurgen niet gaat... En ben het idd eens met Bien, Ze is zeker niet de beste en er zijn er zat die meer en beter presteren dan anky.... Maar toch het is nu eenmaal zo, en als zij deel uit maakt van het team sta ik ook achter haar,, immers gaat het nu om de prestatie, de beslissing is al gemaakt ;)

tabasco moet met pensioen dat paard heeft genoeg gedaan en alles gewonnnen,,
feit blijft dat het jammer is

Moniek

cheeky schreef:
ja idd,,, wat is nu de precieze rede dat ze geselecteerd is?

omdat ze de scores heeft gereden die vereist zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:47

Ik zou heel graag eens van de coach horen op basis waarvan hij zijn selectie heeft gemaakt! :j Ik neem aan dat er meer mensen zijn geweest die aan de selectiecriteria hebben voldaan, vanwaar zijn keus dan voor dit team?

Enne...ja Johanus...dat heb ik ja! :j

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:48

Jasmijn76 schreef:
Cayenne schreef:
Dat wordt donderdag 30 september met z'n allen voor de buis _O-
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe de reining-ers van Bokt dit zien. Ze is wel binnen no-time opgeklommen natuurlijk :)

idd...zelfs de huistuinenkeukendressuurbosknolrijders zitten opeens voor de buis(incl.ik!) :D

Op welke zender wordt dat uitgezonden dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:48

Voor iedereen die zich in het kruis getast voelt omdat niet iedereen staat te springen bij de deelname van Anky:
Dat heeft NIETS met Anky als mens te maken, er wordt ook geen 'schuld' of niets bij Anky neergelegd etc. Feit is alleen dat Anky (nog?) geen stabiele hoge scores kan rijden. That's all!

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:49

skippy1 schreef:
Ik zou heel graag eens van de coach horen op basis waarvan hij zijn selectie heeft gemaakt! :j Ik neem aan dat er meer mensen zijn geweest die aan de selectiecriteria hebben voldaan, vanwaar zijn keus dan voor dit team?

Enne...ja Johanus...dat heb ik ja! :j

ja die waren er zeker..
maar daar ga ik hier niet verder op in..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:50

Door wie wordt de coach gekozen?

En Moniek, jammer dat je daar niet op ingaat, want DAAR draait het hier toch wel om :j

Moniek

Sonja schreef:
Voor iedereen die zich in het kruis getast voelt omdat niet iedereen staat te springen bij de deelname van Anky:
Dat heeft NIETS met Anky als mens te maken, er wordt ook geen 'schuld' of niets bij Anky neergelegd etc. Feit is alleen dat Anky (nog?) geen stabiele hoge scores kan rijden. That's all!

juist en dat je als nederlands team alles behalve goede reclame voor je land neer zet.
maar het hele team staat op losse schroeven

Miryamk

@Sonja +:)+
Gat in de markt, volgend jaar bij SBS6?: Reining with the stars :+

Jannyman

Wat onwijs gaaf! Ben erg benieuwd!

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:51

Cer schreef:
Door wie wordt de coach gekozen?

En Moniek, jammer dat je daar niet op ingaat, want DAAR draait het hier toch wel om :j

weet ik maar uit privacy van verschillende mensen zeg ik daar liever niks over :D
kan alleen zeggen dat ik heel blij ben als de jong geen coach meer is