Adil18 schreef:Tjonge jonge, wat een super professionele bondscoach heeft Nederland toch maar weer...!![]()
Inderdaad, we mogen er trots op zijn............. of doodschamen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GinnyBanshee schreef:is dit de foto waar het allemaal omgaat? http://www.eurodressage.com/equestrian/ ... r-sali.jpg
hoort bij deze artikel
http://www.eurodressage.com/equestrian/ ... ontroversy
Citaat:Kom op hey, dat kan je toch wel hendelen als journalist.. Zo erg is het nou ook weer niet wat Sjef zegt. Ik begrijp het prima dat je dan zulke dingen zegt als iemand foto's van je gebruikt die je imago in een negatief daglicht zet.
Michael1104 schreef:jammer dat de mods dit uit laten lopen in een weles niettes spel over systemen van rijden.
Astris Appels ligt volgens mij met meer ruiters in de clinche, staat hier uiteraard los van maar zegt ergens wel iets.
Voor de mensen die zeggen dat Anky nergens uitlegt wat ze doet, ga maar eens haar clinic in Maastricht bekijken.
detour schreef:met alle respect hoor, maar dit kan toch niet op dat nivo?..![]()
Tuurlijk zal hij het wel eens zat worden maar zo'n reactie getuigt imo van iemand die zijn professionele houding op zijn nachtkastje heeft laten liggen..
daffie1986 schreef:als ik de foto bekijk en sjef zegt dat dat LDR is terwijl de rollkur hetzelfde eruit ziet, snap ik het ook niet meer. Daar moet ik dan toch mvr appels gelijk in geven hoe kun je in hemelsnaam zien of dit bereikt wordt d.m.v. agressie en kracht? Feit blijft dat dit een moment opname is en je dus niet weet wat er gebeurde op dat moment.
@Janine: Niet gemeen bedoeld dat haha, maar je weet wat ze zeggen er is geen beter vermaak dan leedvermaak. Ze bleef evengoed nog aardig lang zitten. Had het filmpje nog nooit gezien.
Roos_s schreef:gaat rollkur niet vooraf aan LDR dan janine? Lijkt me niet bepaald een houding die een paard uit vrije wil aanneemt (oke zijn vast weer uitzonderingen volgens nastrevers) dus je zult eerst brutaal moeten zijn lijkt me?
maar goed daar gaat dit topic eigenlijk ook niet over. Helaas heb ik boulevard gemist, zal eens kijken of ik vanavond op tijd thuis ben voor herhaling!