Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CleovG schreef:Janine1990 schreef:Krack wordt gereden door ene Birgit/Brigit? Ik weet zo een, twee, drie de volledige naam niet meer.
Heb het even opgezocht en Krack was des tijds idd verkocht naar Brigit van der Drift, maar die heeft het EK meegereden met een anders paard (tenzij Krack van naam veranderd is)
CleovG schreef:Janine1990 schreef:Krack wordt gereden door ene Birgit/Brigit? Ik weet zo een, twee, drie de volledige naam niet meer.
Heb het even opgezocht en Krack was des tijds idd verkocht naar Brigit van der Drift, maar die heeft het EK meegereden met een anders paard (tenzij Krack van naam veranderd is)
CleovG schreef:Ik kijk eigenlijk nooit naar afstamming, dus ik heb ook echt geen idee welke afstamming beide paarden hebben
Hermelientje schreef:Fleurtje100 schreef:Jeetje wat zonde dat hij niet onder een Nederlandse ruiter blijft, lijkt me ook een erg leuk paard voor een Lotje Schoots ofzo. Krijg bij zo'n Spaanse junioren amazone niet het idee dat het dier binnenkort nog een GP gaat lopen, maar dat kan ik natuurlijk ook helemaal verkeerd hebben.
Ik zie niet in waarom je Nederlands zou moeten zijn om een paard op Grand Prix niveau te rijden. Het is natuurlijk meegenomen als je al op jonge leeftijd zulke goede paarden krijgt maar er is echt geen reden om aan te nemen dat zij niet kan rijden. Ze werd kort geleden nog eerste tijdens de Europese kampioenschappen in Engeland, dus heeft ze daar in ieder geval alle Nederlandse en Duitse leeftijdgenoten achter zich gelaten.
http://www.eurodressage.com/equestrian/ ... -addington