Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.bungie schreef:Dit is beslist niet het enige geval ,het regio bestuur presteert het zelfs om na de selektie de selektie regelementen nog te veranderen .
Volgens mij is de KNHS plat gebeld over diverse zaken, maar die zeggen wij willen ons er niet aan branden.
Dus van mij !!!!!! alle middelen toegestaan
Astor schreef:Ik kan het filmpje niet kijken... Weet iemand of het ook ergens anders kan?
XoNo schreef:Dit bericht is wel enigszins ongenuanceerd en van 1 kant. Toevallig ken ik iemand in dat bestuur en onverbiddelijk is zij al helemaal niet. Er zullen wel meerdere redenen voor zijn.
Achterlijke hart van nederland...op het moment dat je ze doorgeeft dat er een Nederlands kampioenschap westernrijden bezig is, geven ze niet thuis, maar als een 9 jarig kind geen wedstrijd mee mag doen, dan staan ze op de stoep
, daarna even omkleden en waren ze er voor..... Red mijn vakantie.
yvonnedv schreef:Frantic schreef:in het topic over de FK kan je lezen dat de coupons binnen moesten zijn terwijl op die datum de geselecteerden nog niet eens bekent waren.... Secretariaat was wederom veel te laat met het doorgeven van de lijsten op de Website..... Er was toen flinke paniek om en nu leggen ze alles weer bij de leden neer....
Dat is niet helemaal waar. De 14e kwamen de lijsten online. De 17e zouden de coupons binnen moeten zijn. Omdat de lijsten de 14e erg laat online kwamen is de sluitingsdatum verzet naar de 21e, dus tijd zat.
Het zou wel wenselijk zijn als het secretariaat zodra de coupons binnen zijn dat aan zou geven op de lijst zodat je het zelf in de gaten kan houden. en als het op het laatst niet binnen zou zijn je ze eventueel nog even langs zou kunnen brengen.
Het heeft duidelijk op de site, vraagprogramma en op de selectiewedstrijden zelf gestaan dat de coupons op de selectiedagen ingeleverd moesten worden. Bij ons zijn zelfs degenen die nog geen coupons hadden ingeleverd gebeld om alsnog een coupon in te gaan leveren.
(sarcastisch bedoeld hoor
) yvonnedv schreef:Bij de Drie Stromen hoefde je ze niet op de selectiewedstrijden in te leveren maar pas toen de geselecteerden bekend waren.

raket schreef:Maar je kunt dus niet controleren of je coupon in goede orde is ontvangen???
Als je er van uit gaat dat hij verstuurd is en binnen is, kom je er dus pas achter dat dat niet zo is als het te laat is???
Dat werkt bij ons in de kring een stuk beter.
Dat kun je online checken.