Grote hoeveelheid asbest bij Stal Midden-Delfland - met film

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:23

Bovengenoemde mail was dus eerder in bezit bij aangemelde mailadressen/stalmensen dan dat t bij de staleigenaar bekend was!!

Zo lopen er nog wel meer dingen niet lekker, er is weinig communicatie door gemeente....
Laat me er verder niet over uit, ik wil verder gezeur/geroddel voorkomen

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 12:27

Tjeetje wat een slechte zaak is dat zeg.

Overigens was het ook niet echt een vraag hoor ;). Was meer een gedachte die bij me opkwam.
Begrijp wel dat het zo over kwam nu ik het even terug gelezen heb. Sorry voor de onduidelijkheid.

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:29

Hoop dat jullie hier snel uitkomen.
John en Noes, sterkte. :(:) ;)
Gelukkig staan er vele mensen achter jullie ;)

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:40

DeadxStar schreef:
ArabicQueen schreef:
Ik reageer ook eventjes...

Ik ken de stal niet ben er ook nooit geweest en woon niet eens in de buurt..

Ik zie dat een paar pension klanten reageren op een openings post die blijkbaar niet goed zou zijn... ik heb ook het filmpje gezien van youtube. Ik kan daar niet uit opmaken wat er verkeerd is aan die openings post.. en staat alleen dat er een grote hoeveelheid aan asbest is gevonden nou dat is toch ook zo... wat is er dan niet goed aan??

Als je er niet staat kan je ook niet weten wat er fout is aan de openingspost. Of iig aan het nieuwsbericht dan.
En als je beter zou lezen/luisteren; de schuur is niet illegaal gesloopt, wat dus wel in het nieuwsbericht staat..
Dan krijg je scheve gezichten, en terecht! :)

Vind het ook nogal kortzichtig van sommige mensen hier om te maar te roepen dat alle pensionklanten in het topic aanvallend reageren e.d.
Das ook lekker tussen de regels doorlezen zeg :)

Weet je wat ik raar vind dat jij denkt invloed te kunnen uitoefenen over wat er wel en niet in de media naar buiten komt.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:44

easygoing schreef:
Mijn vraag over het toevoegen van het youtube filmpje is door een mod doorgestuurd naar de nieuwsredactie en als het goed zullen hun het allemaal aanpassen/aanvullen in de beginpost.

@DeadxStar een aantal reacties waren zeer zeker aanvallend om dat te zien hoef je niet tussen de regels door te lezen. Dat mensen zich in een rotsituatie bevinden kan ik me heel goed voorstellen en dat er dan ook op gereageerd begrijp ik ook.
Alleen een aantal reactie zouden veel beter begrepen worden als er op een correcte manier gereageerd zou zijn.

Ja, maar er wordt hier gelijk over 1 kam geschoren, dat alle pensionklanten hier aanvallend reageren. Dat bedoelde ik ;)
Dan moeten ze maar is beter lezen.. Was ook niet richting jou dus ;)

@ sporter: Goh, jij weet wat ik denk?? Knap hoor, geef mij ook zo'n gave! :))
Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt hoor? Dát vind ik raar!

Nergens staat dat ik invloed heb/denk te hebben/wat dan ook op de media. Dus wat is dat voor onzin?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:48

Sporter, ik weet niet op welke zin je dat baseert maar ik wil toch even zeggen dat iemand dr paard daar op pension heeft en netjes op de hoogte wordt gehouden meer weet dan een gemiddeld RTV kijker waar alles uitgeknipt wordt.

En bovendien (in het algemeen).. Als de klanten hier weinig willen loslaten over het hele gebeuren op stal vind ik dat jullie dat moeten respecteren en John moet benaderen als je meer info wilt, wat dus ook al door hem zelf al gezegd is.

Vind het heel vervelend wat er gebeurd is, wens jullie veel 'sterkte' de komende tijd

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 16:20

Hallo iedereen van SMD,

Ik wil jullie allen heel veel succes wensen met alles wat de toekomst te brengen heeft. John, Nous, iedereen die er staat met hun paarden.

Zoals vele ken ook ik stal midden delfland, en heb er ook gestaan. Ik begrijp de leden van SMD zeker, met hun reactie.
Ik vind ook dat hun op dit moment in de positie staan om hierover te speculeren. Overigens, de naam van de stal word helemaal niet
onderuit gehaald naar mijn inzien, het is een hele gezellige stal, ieder die SMD echt kent twijfelt daar geen seconde over!

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 16:27

Heb het topic gevolgd en gelezen en los van alle dingen die hier gezegd worden, wat er nou wel of niet waar is.
Het lijkt mij vreselijk om m'n huis uit te moeten, m'n spullen achter te moeten laten, paarden die geen stal meer hebben etc.
Wil alle mensen van deze stal heel veel sterkte wensen.
Hopelijk is deze nare periode voor jullie snel voorbij.

Marjo_Wystan

Re: Grote hoeveelheid asbest bij Stal Midden-Delfland - met film

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 17:22

dank voor de steun! :j

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 17:48

allemaal bedankt inderdaad!
assiej ik ken ken jou volgens mij van smd , maar ben er nou niet helemaal zeker van :P

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 18:12

Princesspres schreef:
allemaal bedankt inderdaad!
assiej ik ken ken jou volgens mij van smd , maar ben er nou niet helemaal zeker van :P

ja je kent haar ze heeft even met Moonlight
bij ons gestaan
iedereen bedankt voor de bemoedigende woorden

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 18:22

dacht ik inderdaad al ;)
dacht de naam van het paard en die van haar te herkennen , maar de foto's int profiel weer niet :P

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 18:30

suus_ schreef:
Sporter, ik weet niet op welke zin je dat baseert maar ik wil toch even zeggen dat iemand dr paard daar op pension heeft en netjes op de hoogte wordt gehouden meer weet dan een gemiddeld RTV kijker waar alles uitgeknipt wordt.

En bovendien (in het algemeen).. Als de klanten hier weinig willen loslaten over het hele gebeuren op stal vind ik dat jullie dat moeten respecteren en John moet benaderen als je meer info wilt, wat dus ook al door hem zelf al gezegd is.

Vind het heel vervelend wat er gebeurd is, wens jullie veel 'sterkte' de komende tijd

Dat kun jij best vinden. }:0

Als de klanten weinig willen los is dat hun goed recht. Andere mensen de mond proberen te snoeren is dat echter niet.
Ik kan me voorstellen dat het verschrikkelijk is voor de gedupeerde. Maar iedereen heeft het recht om hier wat over te melden en de ts aanvallen die simpel een nieuwsbericht over neemt is niet slim en roept alleen maar meer vragen op.

Alleen luisteren naar de mensen van die stal is nu niet echt een objectief nieuwsbericht. Ik hoor graag ook de andere kant van het verhaal.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 18:49

sporter schreef:

Als de klanten weinig willen los is dat hun goed recht. Andere mensen de mond proberen te snoeren is dat echter niet.
Ik kan me voorstellen dat het verschrikkelijk is voor de gedupeerde. Maar iedereen heeft het recht om hier wat over te melden en de ts aanvallen die simpel een nieuwsbericht over neemt is niet slim en roept alleen maar meer vragen op.

Alleen luisteren naar de mensen van die stal is nu niet echt een objectief nieuwsbericht. Ik hoor graag ook de andere kant van het verhaal.

geloof niet dat iemand, iemand anders zijn mond wilde snoeren? als dat we zo overkwam excuses.
ts aanvallen was inderdaad niet slim, hier is al over gesproken zoals je kan zien. ts heeft haar mening bijgesteld en 'wij' onze excuses gemaakt voor de toon, 'wij' bedoelde het ook niet rot. mijn inziens is het tussen de ts en 'smd' weer helemaal goed..

en als aller laatste wil ik nog zeggen dat men zich niet moet verkijken op de objectiviteit van media.
zoals iedereen heeft kunnen zien ( sporter heb jij het youtube filmpje ook bekeken? ) was de uitzending van tv west vervelend gemonteerd en daardoor ook subjectief....

laten we het gezellig houden , daar iedereen zijn best doet er het beste van te maken.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 19:08

@Princesspres, zoals ik al eerder zei was het nooit nooit mijn bedoeling om de stal of wie dan ook kwaad te doen, dat voorop gesteld. Daarbij komt dat ik m'n mening bijgesteld heb wat betreft de legale/illegale sloop van de schuur wat ik niet slim vond als dat inderdaad illegaal is gebeurd zoals in het nieuwsitem vermeld werd. Nu blijkt dat het allemaal netjes gedaan is.Verder had en heb ik geen negatieve mening over de stal ;).

Het is idd niet objectief om alleen uit te gaan van het verhaal wat op tvwest.nl staat of alleen het verhaal van de staleigenaar uit het filmpje. Ik denk dat er een gulden middenweg is,het mes snijd altijd aan 2 kanten. Waar ik overigens niet mee wil zeggen dat er kwade opzet in het spel was hoor (voordat ik weer iedereen over mij heen krijg Y;( ). Maar tot nu toe ga ik dus van die bewuste gouden middenweg uit.

Maar uiteraard hoop ik van harte dat alles snel en netjes geregeld zal worden en dan nog het meest voor de bewoners en de staleigenaar want blijf bij mijn mening dat deze partijen het aller hardst getroffen worden.

Maar verder laten we het idd gezellig houden en het beste ervan hopen.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 19:12

Princesspres schreef:
sporter schreef:

geloof niet dat iemand, iemand anders zijn mond wilde snoeren? als dat we zo overkwam excuses.
ts aanvallen was inderdaad niet slim, hier is al over gesproken zoals je kan zien. ts heeft haar mening bijgesteld en 'wij' onze excuses gemaakt voor de toon, 'wij' bedoelde het ook niet rot. mijn inziens is het tussen de ts en 'smd' weer helemaal goed..

en als aller laatste wil ik nog zeggen dat men zich niet moet verkijken op de objectiviteit van media.
zoals iedereen heeft kunnen zien ( sporter heb jij het youtube filmpje ook bekeken? ) was de uitzending van tv west vervelend gemonteerd en daardoor ook subjectief....

laten we het gezellig houden , daar iedereen zijn best doet er het beste van te maken.

Jep heb ik gezien. En inderdaad ook de media is zelden objectief en er word 9 van de 10 keer flink in geknipt. Maar er word hier gedaan alsof de TS helemaal het recht niet had om dit bericht te plaatsen alsof ze het eerst met de gedupeerde had moeten overleggen en dat is natuurlijk onzin.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 19:15

inderdaad is dat onzin sporter en waren we er al mee opgehouden zoals je zit en onze excuses zijn inmiddels voor iedereen wel duidelijk.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 19:15

Daar heb je wel gelijk in sporter, die mening is mij idd ook toegedaan. Maar goed daar is over gesproken en uit de wereld.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 19:16

Dat is waar princesspres

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 19:17

easygoing schreef:
@Princesspres, zoals ik al eerder zei was het nooit nooit mijn bedoeling om de stal of wie dan ook kwaad te doen, dat voorop gesteld. Daarbij komt dat ik m'n mening bijgesteld heb wat betreft de legale/illegale sloop van de schuur wat ik niet slim vond als dat inderdaad illegaal is gebeurd zoals in het nieuwsitem vermeld werd. Nu blijkt dat het allemaal netjes gedaan is.Verder had en heb ik geen negatieve mening over de stal ;).
Het is idd niet objectief om alleen uit te gaan van het verhaal wat op tvwest.nl staat of alleen het verhaal van de staleigenaar uit het filmpje. Ik denk dat er een gulden middenweg is,het mes snijd altijd aan 2 kanten. Waar ik overigens niet mee wil zeggen dat er kwade opzet in het spel was hoor (voordat ik weer iedereen over mij heen krijg Y;( ). Maar tot nu toe ga ik dus van die bewuste gouden middenweg uit.

Maar uiteraard hoop ik van harte dat alles snel en netjes geregeld zal worden en dan nog het meest voor de bewoners en de staleigenaar want blijf bij mijn mening dat deze partijen het aller hardst getroffen worden.

Maar verder laten we het idd gezellig houden en het beste ervan hopen.

dit bedoelde ik ook te zeggen , was ook niets anders dan positief bedoeld :o

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 19:19

dan zijn wij het in ieder geval eens Princesspres ;)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 19:55

sporter schreef:
suus_ schreef:

En waar blijft de reactie op mijn post? Aangezien jij zo goed weet wat ik denk! :o

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 19:58

Dat is de grote truuk en die geef ik natuurlijk nooit prijs

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 21:56

Princesspres schreef:
dacht ik inderdaad al ;)
dacht de naam van het paard en die van haar te herkennen , maar de foto's int profiel weer niet :P

Haha, we hebben toch aardig wat keren gezellig zitten praten haha!
Maar ik heb inderdaad in totaal maar een maandje bij jullie gestaan, vorig jaar augustus ;)
Ik was er precies in de tijd dat de bak en longeerbak opnieuw gedaan werden :D Jij was toen net begonnen met Wannadoo beleren..
De foto's in mijn profiel van Moon zijn vrij oud, en verder staan er ook geen recente foto's van mij haha.
Maar goed dat is offtopic ;)
Laatst bijgewerkt door Assiej op 06-07-10 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 21:57

Lieve mensen,

Het raakt ons zeer diep wat wij allemaal over ons heen krijgen de laatste weken, huis kwijt momenteel, mensen die beperkt bij hun paard kunnen komen voor een knuffel en een aai met alle beperkingen, zeer veel emotie over hoe verder hiermee voor en door ons ALLEN die aan deze stal verbonden zijn.

Enige rust nu is echt gewenst.

John