Oké dus de rem werkte niet goed. Duidelijk, bedankt Wereld. Ik pas er dan maar voor om een keer een ritje te maken met mijn kleintje.
Anoeska
Geplaatst: 09-07-10 22:11
Ik denk dat je weinig betere en meer ervaren menners vind dan degenen die de huifkartochten op Terschelling doen. Mijn ervaring is in ieder geval top. Ik heb vroeger heel veel bij Terpstra paardgereden en met de huifkar mee geweest, en dat zijn mensen die al jaren (soms generaties) lang dagelijks op de huifkar zitten.
Oh ja, ik weet dat het ongeluk niet bij Terpstra was, voor daar weer verwarring over ontstaat. Wilde alleen even mijn goede ervaringen met huifkartochten op Terschelling delen. En die waren nou eenmaal bij Rients Terpstra.
wereld
Geplaatst: 10-07-10 00:00
Mytens schreef:
Oké dus de rem werkte niet goed. Duidelijk, bedankt Wereld. Ik pas er dan maar voor om een keer een ritje te maken met mijn kleintje.
Nogmaals, de verongelukte kar was van een partaculier, dus niet van een huifkarbedrijf.. Ik neem aan dat de remmen van de karren van huifkarbedrijfen regelmatig nagekeken worden... Maar goed, zo een ongeluk kan natuurlijk altijd gebeuren.. Ik zou daarom ook maar niet met je kindje in de auto gaan rijden... De rem van je auto kan natuurlijk ook ineens breken..
enne,een veerboot,om hier te komen,kan die eigenlijk wel remmen?
PieterBel
Geplaatst: 10-07-10 19:06
Beetje kinderachtige reactie...veiligheid voor alles. En ik verwacht dat dit nu niet persoonlijk gaat worden richting mijn kind want dat is wel erg laag bij de grond. Mijn auto is wel goed in onderhoud en goede staat dus die kans in nihil lijkt mij. Blijkbaar in tegenstelling tot een particulier die een familie rondrijdt (want dat maak ik op uit de reactie hierboven).
Ik ben benieuwd of de schade verhaald kan worden op een particulier als het door nalatigheid komt.
ThePast03
Geplaatst: 10-07-10 20:53
Moderatoropmerking:
Graag on topic blijven, remmende veerboten en of je wel of niet met zo'n huifkar mee zo gaan hoort niet in dit topic thuis.