Ow zeker weten,en ik doe het ze allemaal niet na.Dat ten allereerste maar naar mijn indruk mistte ie wat impuls af en toe.Galopgedeelte was wel erg mooi!
GER 253 SCHMIDT Hubertus DONNELLY 3 GER 251 KOSCHEL Christoph DONNPERIGNON GER 252 RATH Matthias Alexander STERNTALERUNICEF NED 272 SCHELLEKENSBARTELS Imke HUNTER DOUGLAS SUNRISE NED 261 GAL Edward MOORLANDS TOTILAS NED 260 CORNELISSEN Adelinde JERICH PARZIVAL 78
Laatst bijgewerkt door MacavityL op 19-06-10 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Er worden anders ook best positieve dingen gezegd en over het voetbal weet ook iedereen hoe het moet, ook al hebben ze zelf nog nooit een bal aangeraakt. Dat is nu eenmaal zo bij TOP sporters; hoge bomen vangen veel wind. Sommige dingen vallen op en mogen best gezegd worden (vind ik).
Doerakje_
Geplaatst: 19-06-10 21:01
Oh my god dat water
Die tuigpaarden waren ook in de Steeg! Ondanks dat ik niks met tuigpaarden heb, vind ik ze toch wel gaaf Vooral het aanmoedigen
ja jammer dat als je even 'negatief' commentaar geeft, maar je er zelf van bewust bent dat je het ook goed fout kun hebben (gezien) daar meteen weer negatief op gereageerd moet worden.
Jammer dat Zo Mooi er niet bij is. Dat is echt een geniaal dier. Gonda heb ik een maand geleden nog van dichtbij mogen bewonderen ontzettend gaaf dier!