jessica92 schreef:FrannieTJE schreef:dat dacht ik ook gelijk, hoe is dat niveau, maar wel eens dat we niet weten wat de paarden hebben gedaan.
maar ik vraag me wel af welk paard schrikt er van een overstekende ree?? zelfs mijn halfblinde schrikt daar nog niet eens van in het bos, waar je ze nooit ziet aankomen. op de hei zie je ze vaak al van een grote afstand..
en nog iets jezelf eraf laten vallen is ook levensgevaarlijk, ik had er wel geprobeert op te blijven zitten, dan had je nog kunnen proberen de rest te stoppen..
Je kent deze paarden niet, veel van de paarden op deze manege zijn nou niet bepaald het standaard slome-manege-knol type.
Vooral niet in zo'n groep waarin ze elkaar zitten gek te maken, als een schrikt, schrikken ze allemaal, hou dat maar eens tegen.
wij komen ook soms wild tegen in het bos, maar ons paarden kijken der niet eens op of om naar, weetwel, tzijn gewoon dieren e,
in limburg waren we door n bos aan galoperen en dan hoorden en zagen we ineens herten die op de vlucht sloegen,
wel de onze bleven even braaf als we bezig waren hoor...
en manege paarden zijn over algemeen wel braver en slomer dan eigenaarspaarden!!!
ik zou niet eraf springen maar trachten te redden wa dr te redden valt