Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue9 schreef:KiWiKo schreef:
Ik...
Maar een minderjarige heeft daar vast niet veel te zoeken, laat staan dat pap en mam het goed vinden.
kunnen pap en mam niet?
Suzanne F. schreef:Volgens mij zijn er ook wel manieren te bedenken waarop hij niet hoeft te springen op een fantoom om sperma af te nemen hoor.
Ik ga er vanuit dat hij echt nog wel kan dekken en dat er hengstenhouders zijn die hem wel willen kopen en aanbieden.
Vudress schreef:En waar is Dressuurstal van Baalen in dit hele verhaal? Die hebben vermogens verdiend aan deze pony.
bigone schreef:Ik persoonlijk vind het belachelijk dat er op bokt een inzameling voor deze pony moet komen, laat de oude amazones met hun ouders maar aktie ondernemen, er zijn vast bokkers die deze meiden kennen dus vertel het door.
Ollie23 schreef:Ik heb al op eerdere topics gelezen dat de nakomelingen van P&P helemaal niet bijzonder zijn.
KiWiKo schreef:Vudress schreef:En waar is Dressuurstal van Baalen in dit hele verhaal? Die hebben vermogens verdiend aan deze pony.
nou precies............. waar zijn die???????
sarabande schreef:Vudress schreef:En waar is Dressuurstal van Baalen in dit hele verhaal? Die hebben vermogens verdiend aan deze pony.
Ja dat is al de 2e keer dat een topper van hen op gênante wijze afgedankt wordt. Ze kunnen er dus niets meer aan verdienen, schandelijk.
Ik ben het wel met Suzanne eens, een pony met zulke talenten zou dat door moeten kunnen geven, daar moet iemand in geïnteresseerd zijn en daar geld en zorg in willen steken.
peanutbutter schreef:Nakomelingen zijn haast dramatisch. Heb er meerdere mensen (Duitsers) over gehoord en de ene is nog beroerder dan de ander.
schimmie schreef:HET LIGT TOCH ANDERS - POWER STAAT SINDS 2008 IN GERECHTELIJKE BEWARING BIJ STAL KORENBLOEM. FAM. PASCH DIENT HIERVOOR ALLE KOSTEN TE BETALEN. STAL KORENBLOEM HEEFT EEN VERMOGEN BESTEED AAN DIERENARTSKOSTEN EN VERZORGING OM ER VOOR TE ZORGEN DAT POWER PIJNVRIJ EN GELUKKIG IS. FAM. PASCH HEBBEN GEEN ENKEL REKENING VOLDAAN ZELFS NA EEN GERECHTELIKE BEVEL. ZE ZIJN NOOIT NAAR POWER KOMEN KIJKEN EN HEBBEN ZELFS NOOIT GE-INFORMEERD NAAR ZIJN WELZIJN!!! DIT IN TEGENSTELLING TOT FAM. FOKKER WIE REGELMATIG BIJ POWER ZIJN GEWEEST EN VAAK BELLEN OM TE VRAGEN HOE HET MET HEM IS. POWER IS FIT EN BLIJ MAAR ZO ERNSTIG GEBLESSEERD DAT HIJ NOOIT MEER GEREDEN KAN WORDEN. DE VEILING VINDT PLAATS TEN LASTEN VAN FAM.PASCH EN NIET FAM. FOKKER