Power and Paint wordt verkocht middels executieverkoop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marilyn_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 20:56

Ik hoop alleen niet dat een handelaar hem koopt. Die kans is er.. En die kan hem dan met een beetje spuiten ed weer duur verkopen. (sorry daar dacht ik even aan, van gisteren undercover met die paardenhandelaar) De handel is wreed... dat kun je dat beestje niet aandoen... |(
Laatst bijgewerkt door Marilyn_C op 24-05-10 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 20:57

Sneu dat het voor zo'n beetje moet eindigen op deze manier... :(:)
Laatst bijgewerkt door _Judith op 24-05-10 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Liezel1

Daar is dit dier te bekend voor....

Blue9

Blue9 schreef:
KiWiKo schreef:

Ik...
Maar een minderjarige heeft daar vast niet veel te zoeken, laat staan dat pap en mam het goed vinden.

kunnen pap en mam niet?

Nou, dat zijn absoluut geen paardenmensen.. Kennen P&P en het hele verhaal niet en nee, dat lukt absoluut niet. Moeten trouwens werken ook. We moeten het eens in het limbo-topic proberen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 20:58

Vudress schreef:
En waar is Dressuurstal van Baalen in dit hele verhaal? Die hebben vermogens verdiend aan deze pony.

nou precies............. waar zijn die???????

Thomas

inderdaad.. misschien ondernemen ze daar ook wel wat. Maar ik heb geen contact met Dvb... mensen hier wel?

Waves

Suzanne F. schreef:
Volgens mij zijn er ook wel manieren te bedenken waarop hij niet hoeft te springen op een fantoom om sperma af te nemen hoor.
Ik ga er vanuit dat hij echt nog wel kan dekken en dat er hengstenhouders zijn die hem wel willen kopen en aanbieden.

inderdaad, je kan ook op andere manieren sperma onttrekken aan een paard :o

Of ze spuiten hem in met verdoving, onderstutten het been, weet ik wat, en laten hem desnoods maar 1 keer per jaar op de bok springen, dat levert toch ook al wat op.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 20:59

Vudress schreef:
En waar is Dressuurstal van Baalen in dit hele verhaal? Die hebben vermogens verdiend aan deze pony.

Ja dat is al de 2e keer dat een topper van hen op gênante wijze afgedankt wordt. Ze kunnen er dus niets meer aan verdienen, schandelijk.

Ik ben het wel met Suzanne eens, een pony met zulke talenten zou dat door moeten kunnen geven, daar moet iemand in geïnteresseerd zijn en daar geld en zorg in willen steken.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 20:59

Wat ontzettend zonde van deze prachtige pony!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:00

bigone schreef:
Ik persoonlijk vind het belachelijk dat er op bokt een inzameling voor deze pony moet komen, laat de oude amazones met hun ouders maar aktie ondernemen, er zijn vast bokkers die deze meiden kennen dus vertel het door.

Ik denk dat de oude amazones best op hoogte zullen zijn, net als de oude trainster en de rest van de hippische dressuurtop.

Ben er ook niet zo bang voor dat P&P weer in de sport terecht komt, na al deze publichiteit rondom zijn persoontje. Hij is daar net iets teveel BNP voor (bekend nederlans paard) Bonfire in de B zou ook opvallen, lijkt mij :+

Monica24

Ik wil geen spelbreker zijn (en ook best meedoen voor 2.50), maar er gaat echt wel iemand veel geld bieden voor dat beestje. Al moeten ze hem die bok op tillen (of misschien zijn er inderdaad andere manieren), de belangen zijn veel te groot. We hebben nu alleen nog 1 iemand die zegt dat hij WAARSCHIJNLIJK die bok niet meer op kan. Zeker weten doen we het niet. Ik ben bang dat dit niet goed gaat aflopen voor dit beestje, en dat de financiële belangen vóór zijn belang gaan.
Afbeelding Afbeelding

Het enige dat je denk ik kan doen is die executeur mailen dat je hem wil kopen voor 1000 euro of zo.

Ollie23

Ik heb al op eerdere topics gelezen dat de nakomelingen van P&P helemaal niet bijzonder zijn.

Nickeltje

Re: Power and Paint wordt verkocht middels executieverkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:01

Moderatoropmerking:
Inzamelingstopics zijn op Bokt niet toegstaan, hoe nobel het idee ook is.
Dus de actie dat iedereen ergens in moet gaan leggen om deze pony op te kopen is hier op Bokt niet toegestaan.
Graag ontopic berichten verder.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:02

Ollie23 schreef:
Ik heb al op eerdere topics gelezen dat de nakomelingen van P&P helemaal niet bijzonder zijn.

en wat heeft dat dan te maken met he feit dat het ontzettend zonde is voor dit beestje die ontzettend veel voor de ponysport gedaan heeft??

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:03

Ollie23 schreef:

Zoveel heeft hij niet gedekt dacht ik. Hij is nooit helemaal ingezet voor de fokkerij, ik wist niet eens dat er nakomelingen waren.
Hier in Nederland of anders in Duitsland is er echt wel vraag naar. Geloof mij maar dat die pony echt nog veel op gaat brengen hoor, als dekhengst. Er wordt echt wel wat verzonnen om hem nog te kunnen laten dekken.

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:03

KiWiKo schreef:
Vudress schreef:

nou precies............. waar zijn die???????

dat vroeg ik me ook af....kunnen die hem niet een goed thuis geven als de pony nog pijnvrij is?

Ook veel sterkte voor de eigenaren van P&P; wat moet dit vreselijk zijn... ;( :(:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:04

Nakomelingen zijn haast dramatisch. Heb er meerdere mensen (Duitsers) over gehoord en de ene is nog beroerder dan de ander.

schimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:06

HET LIGT TOCH ANDERS - POWER STAAT SINDS 2008 IN GERECHTELIJKE BEWARING BIJ STAL KORENBLOEM. FAM. PASCH DIENT HIERVOOR ALLE KOSTEN TE BETALEN. STAL KORENBLOEM HEEFT EEN VERMOGEN BESTEED AAN DIERENARTSKOSTEN EN VERZORGING OM ER VOOR TE ZORGEN DAT POWER PIJNVRIJ EN GELUKKIG IS. FAM. PASCH HEBBEN GEEN ENKEL REKENING VOLDAAN ZELFS NA EEN GERECHTELIKE BEVEL. ZE ZIJN NOOIT NAAR POWER KOMEN KIJKEN EN HEBBEN ZELFS NOOIT GE-INFORMEERD NAAR ZIJN WELZIJN!!! DIT IN TEGENSTELLING TOT FAM. FOKKER WIE REGELMATIG BIJ POWER ZIJN GEWEEST EN VAAK BELLEN OM TE VRAGEN HOE HET MET HEM IS. POWER IS FIT EN BLIJ MAAR ZO ERNSTIG GEBLESSEERD DAT HIJ NOOIT MEER GEREDEN KAN WORDEN. DE VEILING VINDT PLAATS TEN LASTEN VAN FAM.PASCH EN NIET FAM. FOKKER

996981

Re: Power and Paint wordt verkocht middels executieverkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:07

hoe komt men aan die info :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:08

Arme pony. ;(
Dit verdiend hij niet...hij verdient respect en dat is dit niet. :n

Ik hoop met heel mijn hart dat hij heel goed terecht komt....

@schimmie: je capslock hoeft niet aan hoor....;)

Vudress

sarabande schreef:
Vudress schreef:

Ja dat is al de 2e keer dat een topper van hen op gênante wijze afgedankt wordt. Ze kunnen er dus niets meer aan verdienen, schandelijk.

Ik ben het wel met Suzanne eens, een pony met zulke talenten zou dat door moeten kunnen geven, daar moet iemand in geïnteresseerd zijn en daar geld en zorg in willen steken.

Inspekteur heeft via een leerling van hen nog een laatste carriere gekregen. Die contacten zijn destijds vast via Coby ontstaan. Kimberley trainde daar toen al even.

simongek

Echt in en in triest dit.

Dit is echt schandalig. Deze pony heeft zoveel betekend voor diverse leerlingen bij van baalen en eigenaren
hebben ook zat geld aan deze pony omdat hij iedere keer "gehuurd" werd.

Dit is toch te zot voor woorden dat hij waarschijnlijk straks bij iemand terecht komt die hem inspuit of wat dan ook
en weer lekker met deze pony op wedstrijd of wat dan ook gaat.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:09

peanutbutter schreef:
Nakomelingen zijn haast dramatisch. Heb er meerdere mensen (Duitsers) over gehoord en de ene is nog beroerder dan de ander.

Er bestaat geen hengst die alleen maar top of alleen maar slecht fokt. Het ligt aan de combinatie en als hij alleen nog maar voor de fokkerij ingezet zou worden zou daar wellicht beter naar gekeken kunnen worden.

Bij hengsten die zo veel succes hebben komen vaak de meest onmogelijke merries (ik zag er enkele in het rijtje voor Totilas :oo en die waren zelfs geselecteerd). Dus ik ben het weer met Suzanne eens.

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:10

schimmie schreef:
HET LIGT TOCH ANDERS - POWER STAAT SINDS 2008 IN GERECHTELIJKE BEWARING BIJ STAL KORENBLOEM. FAM. PASCH DIENT HIERVOOR ALLE KOSTEN TE BETALEN. STAL KORENBLOEM HEEFT EEN VERMOGEN BESTEED AAN DIERENARTSKOSTEN EN VERZORGING OM ER VOOR TE ZORGEN DAT POWER PIJNVRIJ EN GELUKKIG IS. FAM. PASCH HEBBEN GEEN ENKEL REKENING VOLDAAN ZELFS NA EEN GERECHTELIKE BEVEL. ZE ZIJN NOOIT NAAR POWER KOMEN KIJKEN EN HEBBEN ZELFS NOOIT GE-INFORMEERD NAAR ZIJN WELZIJN!!! DIT IN TEGENSTELLING TOT FAM. FOKKER WIE REGELMATIG BIJ POWER ZIJN GEWEEST EN VAAK BELLEN OM TE VRAGEN HOE HET MET HEM IS. POWER IS FIT EN BLIJ MAAR ZO ERNSTIG GEBLESSEERD DAT HIJ NOOIT MEER GEREDEN KAN WORDEN. DE VEILING VINDT PLAATS TEN LASTEN VAN FAM.PASCH EN NIET FAM. FOKKER

Volgens mij is iedereen toch voor Fokker hier? Staan volledig in hun recht toch? En volgens mij was Pasch failliet, daarom zal er geen geld komen nee?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:11

Voor de pony te hopen dat hij goed terecht komt. Verkoop via een openbare veiling hoeft niet altijd negatief uit te pakken. Of de schuldeisers echter het bedrag ervoor krijgen dat ze willen hebben, is de vraag. Of wordt hij onder een bepaald bedrag gewoon niet gegund?