Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Er zullen wel mensen zijn die het bedrijf en de paarden herkennen.
Degene die deze dame kennen, zullen haar ,ook met vermomming,herkennen... Zoiets valt gewoon op.
En de naam word vaak afgekort. Dan kom je er dus alsnog wel
Paul11 schreef:Yessssss, ik ga ook zeker kijken, oude tijden herleven![]()
![]()
![]()
![]()
Gezellig met z'n allen op het elektronische marktplein, de pek en veren staan klaar, het mes van de guillotine is geheven, het mandje
voor de kop staat gereeden de beul heeft zijn masker al op.
Koek en zopie bij de hand, yoeppieeeeeee![]()
![]()
![]()
Bramasole schreef:Paul11 schreef:Yessssss, ik ga ook zeker kijken, oude tijden herleven![]()
![]()
![]()
![]()
Gezellig met z'n allen op het elektronische marktplein, de pek en veren staan klaar, het mes van de guillotine is geheven, het mandje
voor de kop staat gereeden de beul heeft zijn masker al op.
Koek en zopie bij de hand, yoeppieeeeeee![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb je er zin an
slimmerik schreef:Paardenmensen herkennen haar wel....die zullen sowieso niet gauw in haar oplichtingsactiviteiten trappen. Het zijn echter de eerste-paards-kopers die de dupe worden van dergelijke types. En die zouden zo erg geholpen zijn met het noemen van een naam. Dan kun je die "negatief" terugvinden als je gaat googlen.
Nu kan ze gewoon doorgaan met waar ze mee bezig was/is .... mooie website.... mooie praatjes.... lief lachje..... en whoppa: weer een gedupeerde.
Jammer dat dader beschermd wordt en slachtoffers, slachtoffer blijven....