Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
simodi schreef:Kijk, die kan nou echt goed paardrijden ....!!!!!![]()
Waanzinnig goed en leuk om te zien, heel inspirerend!
Voor de liefhebbers: op Youtube zijn nog veel meer filmpjes van haar te zien, waar ze zonder zadel en optoming rijdt en zo reiningproeven neerzet!
marsmars schreef:Tis knap en mooi om te zien dat ze een band heeft met haar paard, maar spectaculair vind ik het niet. Volgens mij zit hier op bokt ook iemand (jaar of 13 dacht ik) dieik spectaculairder vind. Weet haar naam zo niet meer.
Roosje1987 schreef:petroushka schreef:Die clip ziet er echt fantastisch uit, moest echt wel even een traantje weg pinken voor de schoonheid van het geheel tussen mens en paard! Petje af.
Oeh ben ik gelukkig niet de enige die ervan moet janken
JessicaD88 schreef:Eigenlijk ben ik het met je eens hoor(durf het bijna niet te zeggen na alle reacties..) vind dat meisje waar je het over hebt idd erg goed. Dit vind ik ook knap, absoluut! Maar vind het paard toch niet erg gelukkig ogen, vind zn houding wat gespannen, maargoed. Een paar jaar geleden was er een show op Outdoor Gelderland met een man met 2 paarden die hij reed zonder zadel en hoofdstel, en daar kon ie echt van alles mee, springen, allerlei kunstjes nja van alles, dat vond ik toch net wat mooier dan dit
Moet wel zeggen dat dit het enige filmpje is dat ik gezien heb van haar dus dit oordeel is alleen hierop gebaseerd
yildiz schreef:http://www.youtube.com/watch?v=h8fbIZgUZIw
Ik vind die twee eigenlijk totaal niet met elkaar te vergelijken, dus doe dat ook lekker niet!
Yinthee schreef:Edit 2:
En als we dan toch andere mensen er bij gaan betrekken, Clinton Anderson, die doet het ook veel vanaf o.a. de grond.
En zo kan ik nog wel wat mensen verzinnen die dit soort dingen kunnen.
Maar dan NOG blijft dit mooi en knap om te zien, ongeacht hoeveel mensen dit nog meer kunnen etc en met hoeveel anderen je dit wil/kan vergelijken.