Ik voelde mij inderdaad aangesproken, excuses hiervoor.
goeroe
Geplaatst: 10-04-10 15:17
magda_90 schreef:
Ik voelde mij inderdaad aangesproken, excuses hiervoor.
Geeft niet hoor, ik kan het me ook wel voorstellen. Ik had het er beter meteen even duidelijk bij kunnen zetten.
Ragdollcat
Geplaatst: 11-04-10 11:58
Echt ongelooflijk van hoe er met de paarden omgesprongen worden, uitroeien die mensen die ongelooflijk wreed zijn voor de paarden zoals touw om de onderkaak binden om het zo binnen te kunnen trekken en of de laadklep gewoon dicht doen en zo een been verbrijzeld van een paard, bah hier draait mijn maag van om.
Heel goed dat er veel van in de kranten komen en op internet, maak alles openbaar maak alles bekend en straf die mensen en de eigenaars van deze paarden (daar begint het eigenlijk), eigenlijk zouden het zo moeten zijn, overal waar veel paarden zijn een kleinschalige paardenslachtereijen, om de reistijden en het lijdensweg te verkorten en het vlees gewoon voor de verkoop aan de mensen in de omgeving.
dat filmpje.. zijn been hangt er nog buiten en de trailer word gewoon dicht gedaan.
og god, wat ik bij die mensen zou willen aandoen. ja ik weet ook wel dat ze weinig middelen hebben, en weinig geld in die landen, maar dan hebben ze alsnog GEEN recht om dit te doen.
ik zou die klote mensen ook is in de auto zetten met het been er nog naast
kwam er laatst ook achter dat er in de tomatensoep van unox ook paardenvlees zit
Ik at al geen paardenvlees. Nam wel eens een frikandel, die hoef ik ook niet meer. En ik pak wel eens een winegum uit onze snoepbak op het werk, maar die hoef ik ook niet meer. Ik wil niks eten waar paard in verwerkt zit. Schijnt wel lastig te zijn,maar ik let goed op.
margreetje4
Geplaatst: 15-04-10 21:58
Erg goede zaak dat wakker dier zich hierin verdiept heeft. Jammer alleen dat ze er voor de paarden bij de oostervaartse plassen niet waren.