Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foss schreef:Het is echt erg hoe je zo met paarden om kan gaan, gewoon blijven controleren en niet 1x per jaar maar zeker elke maand.
En als die kale kip niks heeft laat hem dan maar dienstverlening doen en dan goed aan het werk zetten.
Rendel schreef:Gaat de AID ook achter nieuwe tehuizen aan voor deze pony's? Ik heb nog een plekje over voor een pony en zou op deze manier graag willen helpen, maar kan op hun site niets vinden. Heeft 1 van jullie enig idee?
_janet_ schreef:Ik woonde, en mijn ouders nog steeds, bij deze mensen in de buurt. Vlakbij ons huis stond een groep paarden van hem. Dit is al jaaaaaren aan de gang. Zeker 6 jaar laat het niet 10 jaar zijn. Iedereen bij ons in de buurt kent deze vent en wil niet met hem te maken hebben. Al jaren hebben en ik en verschillende omwonende melding gedaan bij de AID.
En jaren is er niets aan gedaan.
Vind het nu zo krom dat er in alle media aandacht aan wordt besteed, en gemeld dat dit nog maar een paar maanden aan de gang is.
Maar wat werkelijk is, is dat de AID en DB jaaaaaaren lang geen actie hebben ondernomen.... Ben daar best pissig over. Eerst moeten 100den dieren leiden, dood gaan. Voordat ze pas actie ondernemen tegen deze mensen