Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

double schreef:Tsja, niet iedereen kan meteen op de eerste plaats eindigen. Als Pietje om de hoek met zijn boerenknol gestart was hoor je ook geen haan kraaien naar zijn plaatsing.
Als je eerste wordt komt het omdat je zo'n volleerd paard onder je kont hebt.. En als je laatste wordt..
double schreef:Tsja, niet iedereen kan meteen op de eerste plaats eindigen. Als Pietje om de hoek met zijn boerenknol gestart was hoor je ook geen haan kraaien naar zijn plaatsing.
Als je eerste wordt komt het omdat je zo'n volleerd paard onder je kont hebt.. En als je laatste wordt..
ullaatje schreef:Jongens jeutje wat een sinnekinne is hier zeg, ongelooflijk!
Laat die meid lekker genieten van een paard als Krack, tuurlijk zal ze druk voelen, maar dat weet je als je eraan begint.
Maar dat kan ook positief zijn.
De meeste mensen, brullen dat ze zo graag een goed paard zouden willen.
Hier zijn er mensen die het allemaal maar belachelijk vinden, dat geloof ik niet!
Krack is nog is een puike conditie, heerlijk toch dat een ouwe rot in het vak een jong talent kan helpen in het ontwikkelen daarvan.
Denk ook eens aan de kampioenschappen, als ze zouden winnen is het ineens ONS nederland dat wint, dan zeg je toch ook niet "sjee verwende trien zeg die op Krack rijdt"?
Nee dan zeg je wauw WE hebben weer goud of zilver oid.
, ik zou niet eens weten hoesnel ik ja moest zeggen

Bomba schreef:Ik zeg toch ook niet dat het niet goed is?
Vind het alleen doodzonde voor het paard, Birgit kan er nooit uithalen wat Anky deed dus voor Krack C heeft het absoluut geen meerwaarde. Hij gaat nu minder presteren dan hij eerst deed, en dat vind ik ontzettend zonde. Maar dat is mijn mening.
Janine1990 schreef:Krack was erg in trek bij veel mensen die een veulentje wilden fokken, toen Anky hem reed...
Zal dat nu nog zo zijn?????
maar precies! 
xSaarSaar schreef:Het lijkt me juist fijn voor hem!
Hij is ook pas 16, dan lijkt het me ook niet leuk om de rest van zn leven maar te staan niksen in vergelijking met wat hij eerst deed.
En hij kan nu toch juist een goed (leer)paard zijn voor Brigitte, omdat hij onder Anky al veel gepresteerd heeft.
Zo slecht lijkt het me niet voor hem hoor.