Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Natuurlijk is het menens, 1 april begint het buitenseizoen weer, logische datum om iets in te voeren... Alle reglementswijzigingen zijn toch op 1 april?? Valt me op dat er elk jaar weer wordt gezegd dat het vast een 1 april grap is... Dat moet bokt zo onderhand toch wel weten...
__Marloes schreef:wat zit ik hier te balen van die thiedeman en slof, maar dat van de trens is weer super!
Ik vind dat in kleur starten een leuke regel, maar ik vind een roze pakkie iets te ver gaan. Ik start lekker in antraciet, dat is toch wat anders maar nog wel chique.
Vue schreef:Héhé eindelijk positieve verandering vanuit de KNHS. Wel jammer dat spoortjes in alle klassen worden toegestaan.
Little_pony schreef:__Marloes schreef:wat zit ik hier te balen van die thiedeman en slof, maar dat van de trens is weer super!
Ik vind dat in kleur starten een leuke regel, maar ik vind een roze pakkie iets te ver gaan. Ik start lekker in antraciet, dat is toch wat anders maar nog wel chique.
Uhm ik wil niet zeuren maar als ik je profiel bekijk zie ik je op alle foto's met een hulpteugel rijden....![]()
Ik snap de ophef wel maar goed stel dat je net met een jong paard op wedstrijd gaat en je vind het nodig om voor de zekerheid een martingaal of thiedeman om te doen ja prima toch, ze werken alleen in als het paard tegen de hand komt....
randie schreef:dat van de slof vind ik nog niet zo gek hoor, wij hebben zon zelfmoordpilootje rondlopen met de ere rondes...! Wanneer de muziek aan gaat begint hij al. Springt uiteindelijk door de teugels heen en zegt..ajuuu.
Dus voor eigen veiligheid en voor die van andere fijn dat dit nog mag.
Verder zijn het ook positieve veranderingen, maar ik ben nog niet over alles uit. Is het nu dus ook zo dat je
in de zomer gewoon in je blauwe kingslandshirt mag starten met dressuur? Met springen deed ik dit al,
voor dressuur moet ik nog een nieuwe aanschaffen... En hoe zit het met de zweep?