Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simon75 schreef:Sneller terug dan verwacht.
Maar ik zou echt heel graag weten waar ik wel en niet mag komen met de motor om alzo geen kwaad bloed te zetten. Natuurlijk mogen paarden ook op de openbare weg en ik weet dat motoren uit den boze zijn in het bos. Maar zoals in de allereerste post is het ongeval gebeurd op een weg met een straatnaam: Kievitvenweg. Dit is dan toch een openbare weg, of niet?
Al die mensen die kilometers ver rijden om hun auto zo dicht mogelijk bij het bos te parkeren om aldaar te gaan wandelen vervuilen niet zeker, kom nou. Uw grote 4x4 met van erachter en paard in is zuinig in verbruik zeker? Verdorie, nu ben ik hier ook met modder aan het gooien. Mijn excuses.
Als je nu nog het lawaai van de motoren aanhaalde, kon ik het begrijpen.
Ik weet zeker dat mountainbikers evenzeer jullie hoefsporen vervloeken om door te rijden en zo zijn er nog vele ergernissen.
Respekt en verdraagzaamheid is de enige houvast.
Snoevie schreef:lnda_ schreef:
Dat is helemaal juist, we weten niet hoe of wat dus express of per ongeluk kan niemand nog wat over zeggen.
Misschien stond de amazone wel netjes te wachten en schrok het paardje wel zo van het geluid dat hij het pad
op is gesprongen en zo voor de Quad terrecht is gekomen.
Vind het iig afschuwelijk als je op deze manier je paard moet verliezen
mee eens.
en daarom word ik ook gewoon pissig van reacties als : ik zal hem weleens wat blauwe plekken bezorgen of ik draai zn nek wel even om.....
je gaat er verdorie toch niet vanuit dat iemand zoiets met opzet doet?
en het is ook afschuwelijk,het arme dier