Beeeeeeeeh schreef:Inderdaad laten wij ons niet focussen op Kim. Volgens mij was het verhaal tav haar niet compleet.
Laten we ons liever focussen op de handelaar: WvV (Ja ik voeg bewust zijn naam toe, stond ook in Het Sportpaard, zodat iedereen weet wanneer hij uit moet kijken).
W. is voor veel insiders in de paardensport een bekende en de in het programma aangegeven slachtoffers zijn slechts het topje van de ijsberg. Er zijn plenty of andere bekende slachtoffers (waaronder ondergetekende) en het is goed dat de praktijken van deze man eens aan het licht komen
Had WvV ook al herkend aan zijn postuur en stem, al leek het wel of hij nu een sikkie had... probeert zich te vermommen zeker
Wat je schrijft herken ik wel, hij blijft maar door gaan. Hoor zo vaak dat mensen weer slachtoffer van hem zijn geworden. Dan is het weer een tijdje rustig en dan komt hij weer uit z'n hol.
Ik vind het overigens bijzonder dat Hennie Roffel die toch ook al ietsje langer mee loopt in de paardenwereld en ook nationaal heeft gereden nog niet wist wie die man was. Blijkbaar zijn werkterrein verlegd naar het noorden van het land.
Laatst bijgewerkt door Winged op 08-02-10 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt