Buitenzorg schreef:starjo schreef:Je hebt ook nog zoiets als opblaaspoppen hoor, laat ze daar de leuter in hangenipv in dieren, dan heeft niemand er last van, mens nog dier.
![]()
Waarschijnlijk zijn die mensen die" voor "stemmen zelf met zulke praktijken in de weer
Nieuwe markt, opblaasdieren met openingen voor de liefhebbers... *kan kotssmiley niet vinden*
Terugkomend op een reactie op de eerste pagina, weet niet meer wie dat schreef, *edit* even opgezocht, dat was Karolien* maar dat de PvdD zelfs het aftrekken van varkens om sperma te verkrijgen voor bevruchting zou willen verbieden omdat dat de sexuele integriteit van de varkens aantast, dat vind ik dus ook te ver gaan... Maar goed, mijn mening over de PvdD is dan ook niet zo erg in hun voordeel (diverse zevendedagsadventisten aan het roer in die partij, en daarvan is bekend dat ze niet echt mensenliefhebbers zijn...
).
In dit geval wordt dat varken niet gesjord omdat meneer (of mevrouw) de boer er hitsig van wordt en heeft het dus NIETS te maken met sexuele opwinding, maar is het simpelweg om de voortplanting te laten doorgaan. Ze kunnen het sperma ook intraveneus winnen, maar of een varken daar de voorkeur aan zal geven trek ik in twijfel
Uhm... Ik wil jullie niet laten schrikken, maar dat bestaat al jaren.
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=opblaas+schaap&meta=&aq=4&oq=opblaas+
Je hebt zelfs schapen met een blaatgeluid eringebouwd.
Verder ga ik eerst die link van Karolien_ lezen, voor ik een oordeel heb.