robertjong schreef:Het volgende ingezonden stukje uit de Telegraaf wekt dan ook wel woede op bij mij:
Telegraaf - vrijdag 29 januari 2010
Okidoki
Met een dikke zoen nemen vader en zoon Zoer geëmotioneerd afscheid van hun lievelingspaard Okidoki (Tel. 28/1). Ik vermoed en vrees dat de emoties allengs zullen luwen nadat de 4 miljoen op de rekening is bijgeschreven. Een misselijkmakend bericht.
DE TELEGRAAF LAAT ZICH WEER VAN ZIJN BESTE KANT ZIEN! Het is weer een artikel met geen diepgang en een inhoud wat geen waarde heeft. Misschien heeft de telegraaf verstand van Bic-pennen
en het vullen van een stukje krant of website, maar totaal geen verstand van paarden. Ik weet niet wie dit stukje heeft geschreven maar het zal wel iemand van de postkamer zijn geweest wat als dit een echte journalist was heb ik medelijden met hem......
Even een correctie.... dit betrof een ingezonden brief hoor. Dus van iemand die de dag ervoor op de voorpagina van de Telegraaf een foto van de heren Zoer met Oki zag dat ze afscheid namen en 4 miljoen kregen. Om de brief schrijver van de ingezonden brief had ik mij dus kwaad gemaakt.