Anita1987 schreef:Het spijt me dat ik zo denk, maar ik kan er ook gewoon niet bij dat mensen deze tijd de trailer pakken en daar nog een paard in stoppen en gaan rijden. Zijn de wedstrijden/sport/les etc nou zo belangrijk? Het weer is gewoon klote nu, het is niet anders, iedereen met paarden lijdt eronder, dus geef je paarden desnoods een poos vrij.
Je neemt zo'n groot risico om nu op pad te gaan met trailer en je neemt je paard erin mee.
Ik bedoel het zeker niet aanvallend tegenover de slachtoffers hiervan, maar hoop wel dat iedereen hier van leert om dezelfde gevallen te voorkomen, en dat er extra nagedacht wordt om nu de trailer te pakken. Dat is mijn mening.
Daarbij is het zeker vreselijk voor de betrokkenen en ik wil ze natuurlijk ook heel veel beterschap wensen en sterkte met het verlies van het paard, vreselijk...
Sorry, maar die avond rond die tijd gingen wij ook met de trailer op pad (reed in dezelfde les als haar). Rond die tijd werd het plotseling héél erg glad, maar toen waren wij al onderweg (meisje en haar vader ook, die moeten 5 minuten langer rijden, dus toen zij weg gingen was het waarschijnlijk nog niet glad). Ik heb vroeger ook bij dit meisje op de ponyclub gezeten en als het een beetje glad was dan kwam ze vaak al niet...
Ik vind het echt van de zotte dat jij zo oordeelt terwijl je er gewoon niets vanaf weet. Jij gaat van een aantal dingen uit die gewoon helemaal niet kloppen. Echt belachelijk.