Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angelita schreef:Ben ik nou de enige die dit totaal niet bijzonder vind? Het gebeurt wel vaker dat er een skelet van een paard of mens gevonden wordt na lange tijd, dan wordt daar veel minder aandacht aan besteed. Is deze ophef nou alleen maar omdat dit beest nog gezadeld is?
Frank schreef:Angelita schreef:Ben ik nou de enige die dit totaal niet bijzonder vind? Het gebeurt wel vaker dat er een skelet van een paard of mens gevonden wordt na lange tijd, dan wordt daar veel minder aandacht aan besteed. Is deze ophef nou alleen maar omdat dit beest nog gezadeld is?
Nee hoor, ik doe met je mee!
Angelita schreef:Ben ik nou de enige die dit totaal niet bijzonder vind? Het gebeurt wel vaker dat er een skelet van een paard of mens gevonden wordt na lange tijd, dan wordt daar veel minder aandacht aan besteed. Is deze ophef nou alleen maar omdat dit beest nog gezadeld is?
Fiffill schreef:Ja preciesAngelita schreef:Ben ik nou de enige die dit totaal niet bijzonder vind? Het gebeurt wel vaker dat er een skelet van een paard of mens gevonden wordt na lange tijd, dan wordt daar veel minder aandacht aan besteed. Is deze ophef nou alleen maar omdat dit beest nog gezadeld is?
Of het nou nut heeft of niet, ik vind het wel interessant.Is toch leuk om wat te speculeren en te kijken wat ze uiteindelijk vinden?
wake_up schreef:Brr, ik ga nu allemaal horrorscenario's in m'n hoofd halen hoe het paard gestorven isWel zielig voor zo'n paard zeg, dat die op zo'n manier sterft, met zadel en al erop.
Ik vond het touw er trouwens wel hedendaags uitzien, zulke touwen gebruiken we nu toch ook?