Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Eerlijk gezegd zou ik er ook niet aan moeten denken om weer in die zaal te zitten met het gevoel dat je niet volledig wordt erkend door mede top-sporters. Wat heeft het er nu mee te maken of wielrennen zwaarder is of niet? Het gaat er over dat ze vorig jaar genomineerd was na een jaar vol successen (en nee, dus niet gebaseerd op voorgaande jaren, maar dat mag best wel in het achterhoofd worden gehouden) en dat dat door de mede-sporters niet op waarde is geschat en daarna moet je in de zaal met een glimlach op je gezicht ook nog eens zitten kijken en luisteren naar een Freek de Jonge die je in de zeik zet. Ik kan me prima voorstellen dat ze niet gaat. Laat dat mens toch eens doen.
Huertecilla schreef:Ulissa schreef:Schitter dan maar door afwezigheid ........... en laat het hele team maar barsten.
Het is een totaal klasseloos ikke, ikke, ikke, ikke, ikke -statement.
Tegenover íedereen: het team, collega-ruiters, andere sporters, de ruiterij, journalisten, het publiek.
WinBinChes schreef:Maar ze gaat toch ook niet heen....Snap je statement dus niet.
Ik ben eerder verbaast dat het zo lang geduurt heeft. Ik erger me al langer dat er sporters winnen met mindere prestaties.
Dat heeft niks met populariteit te maken. De ploeg en de sporter met de meeste en beste sportprestaties moet winnen. Of dat nu de paardensport is of het roeien, dat zal me een ... zijn. Maar bijna nooit wint die, die het echt verdient.
Nu hecht ik weinig waarde aan die hele prijs, maar het is voor de sporter natuurlijk een mooie erkenning en eer.
Suzanne F. schreef:Daarin staat dat Sjef Jansen zich niet weer door een cabaratier laat afzeiken. Weten jullie wie dat geweest is dan??
chevax schreef:Eerlijk gezegd zou ik er ook niet aan moeten denken om weer in die zaal te zitten met het gevoel dat je niet volledig wordt erkend door mede top-sporters. Wat heeft het er nu mee te maken of wielrennen zwaarder is of niet? Het gaat er over dat ze vorig jaar genomineerd was na een jaar vol successen (en nee, dus niet gebaseerd op voorgaande jaren, maar dat mag best wel in het achterhoofd worden gehouden) en dat dat door de mede-sporters niet op waarde is geschat en daarna moet je in de zaal met een glimlach op je gezicht ook nog eens zitten kijken en luisteren naar een Freek de Jonge die je in de zeik zet. Ik kan me prima voorstellen dat ze niet gaat. Laat dat mens toch eens doen.