Ik kan ook geen gedichten maken hoor Dus me moeders hulp maar ingeschakeld
Maartje1990
Geplaatst: 05-12-09 19:22
vermoedelijk is deze 'schaduwaccount sint' BartvBokt die vanmiddag met rijmwoorden heeft geknokt hier en daar een niet rijmwoordend foutje, maar toch maakte hij dit gedicht geheel op eigen houtje!
De boodschap daarentegen is wel heel erg goed zoals het er hier soms aan toe gaat, is gewoon niet zoals het moet maar of dit persee specifiekt bokt is dat betwijfel ik, volgens mij zijn uit de hand lopende discussies ook in de rest van de wereld vaste prik.
maar weet wel m'n beste Sint Dat ik uw gedicht fantastisch vindt! Een hoop leerzame dingen heeft U genoteerd, hopelijk hebben wij bokkers van uw gedicht iets geleerd!
Eelmo
Geplaatst: 05-12-09 19:28
Geweldig! alle gedichten! gelukkig hoef ik dit jaar geen gedicht te maken... scheelt een hoop hersengekraak
BBMarin
Geplaatst: 05-12-09 19:31
ik vind die woorden wel heeel leuk
Anoniem
Geplaatst: 05-12-09 19:33
Wat een prachtig gedicht heeft u geschreven, dat zal vast veel bokkers een goed voorbeeld geven. Maar hopelijk zal het ook een tijdje duren, voor ze weer vervelende reacties gaan afvuren.
Bokt kan inderdaad wel wat gezelliger zijn, want sommige vervelende reacties doen mensen pijn. Ik zal vast niet als enige dat heel vervelend noemen, want ook helpt het niet als er mods uit het duister opdoemen
Laten we hopen dat de boodschap goed overkomt, want het is toch heel wat wat hij opsomt. Mogen we nu dan eindelijk pakjesavond vieren, zonder elkaar 24/7 te zitten te klieren
Goed gezegd hoor Sint . Hopelijk denken sommige Bokkers hier de rest van het jaar nog eens aan. En zo niet : Hup in de zak mee naar Spanje, of met de roe mag ook