Lielle schreef:natuurlijk is het waanzinnig veel geld, maar (de kans op) Olympisch goud en een wereldkampioenschap is onbetaalbaar. Ik weet niet wat ik zou doen eerlijk gezegd.
Ik geef dan toch de voorkeur aan die 10 miljoen hoor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michael1104 schreef:Cayenne schreef:Mocht dit waar zijn, dan denk ik eerlijk gezegd niet dat Victoria hem nog 3 jaar bij Edward laat staan en er daarna pas zelf op klimt.
Maar goed, eerst maar eens duidelijkheid, en dan zien we wel verder
Waar is dit artikel dan op gebasseerd als ik vragen mag?
A_lette schreef:s0173957 schreef:5000 merries om precies te zijn.
Per keer is er toch genoeg sperma voor 3 merries? Of heb ik dat nou mis? Dus dan wordt het alweer iets minder
Cayenne schreef:Nieuwsredactie
Update
Dhr Visser gaf wel aan dat "nooit" niet bestaat maar op dit moment is alle aandacht gericht op deelname in Olympia rond de Kerst en niet op alle enorme bedragen die worden genoemd en zelfs al hoger dan 10 miljoen euro zouden bedragen.
Wesley_D schreef:A_lette schreef:Per keer is er toch genoeg sperma voor 3 merries? Of heb ik dat nou mis? Dus dan wordt het alweer iets minder
Ligt een beetje aan de kwaliteit van het sperma, maar 3 merries haal je sowieso wel uit 1 shot. Volgens mij kan je er met gemak 10 sprietjes uithalen.
petraaken schreef:Tja de onvermijdelijke stoelendans van het kopen en verkopen van toppaarden zal wel weer op gang komen aangezien de WEG in Kentucky er aan komen en de volgende OS zijn ook niet meer zo ver af. Dus echt verbaasd ben ik niet eigenlijk dat de geruchten molen op gang komt. Er zullen de komende maanden nog wel waarheden, halve waarheden etc de ronde doen over toppaarden. Mocht hij verkocht zijn of worden dan heeft het KWPN hem wel voor niets erkend/goedgekeurd voor de dekdienst.
Cayenne schreef:[
Zojuist heeft de nieuwsredactie contact gehad met Kees Visser, de eigenaar van Moorlands Totilas, over de hardnekkige geruchten omtrent een mogelijke verkoop. Hij gaf aan dat Totilas niet verkocht is, en op de vraag of dat in de nabije toekomst wel zou gebeuren gaf hij aan dat je een vrouw nooit naar haar leeftijd vraagt en een paardeneigenaar niet naar de prijs of een eventuele verkoop. Dhr Visser gaf wel aan dat "nooit" niet bestaat maar op dit moment is alle aandacht gericht op deelname in Olympia rond de Kerst en niet op alle enorme bedragen die worden genoemd en zelfs al hoger dan 10 miljoen euro zouden bedragen.