Ik ben ook wel héél nieuwsgierig naar de eerste reactie van je vriend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UltimOo schreef:ja mn vriend was net zo geschockeerd als ik zelf, hij zei: Hoeze aan het bevallen? je bent toch niet zwanger?
maar hij is echt een super trotse papa en doet het super goed!
gelukkig hebben we een goede relatie (zijn 1.5jaar samen) en zijn ouders en mijn ouders zijn hele trotse opa's en oma's.
we hebben echt gigantisch veel spulletjes van vrienden en kennisen gekregen, van kinderwagen tot aankleedkussen aan toe, iedereen staat super voor ons klaar, dus wat dat betreft hebben we het echt getroffen!
UltimOo schreef:mn vader was eerst heel erg boos toen die het hoorde, die dacht dat we het verzwegen hadden, maar toen eenmaal duidelijk was dat ik het zelf ook echt niet wist, is die helemaal bijgetrokken, en hij is nu een mega trotse opa
UltimOo schreef:als ik het eerder had geweten was ik idd al gestopt, met springen iig, misschien voor zolang het wou nog een rondje door het dorp ofzo, maar niet meer intensief trainen.
ik heb zowiezo geluk dat ze helemaal gezond is, ik heb tot de dag van de bevalling nog gewoon gerookt, de dag ervoor nog 3 broodjes met Filet american gegeten, zwaar werk gedaan.. noem maar op