Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lottejulia schreef:Je zou toch zeggen dat als ze er zo veel verstand van heeft, ze haar paarden ook het aller beste wenst, namelijk 24/7 op grasland(!) met een schuilstal.
hanneke65 schreef:Graag wil ik reageren op dit artikel. Ik rij zelf op de paarden van Quirine en het verhaal is wel heel erg eenzijdig.
De paarden van Quirine zijn in top conditie. Zij zijn zeer waarschijnlijk onder de gelukkigste paarden van Nederland. Wat het verhaal niet vertelt is dat de paarden elke dag prachtige buitenritten maken door duinen en naar het strand. De paarden zijn lief, relaxed en aanhankelijk. Ze krijgen eten van top kwaliteit. Sterker nog: twee van de vijf paarden rijden met succes endurance wedstrijden, waarbij ze maar liefst vier keer per wedstrijd worden gekeurd. Het oordeel is altijd hetzelfde: top conditie!!
Het regent op het moment veel in Nederland. Hoeveel paarden staan er in Nederland in de modder in de wei? En hoeveel paarden staan er op stal met weinig of geen beweging? Dan maar een paar benen in de modder: deze paarden zijn zielsgelukkig!
HK
hanneke65 schreef:Mijn drie dochters hebben bij Quirine leren rijden. Voor een schijntje. En natuurlijk helpen ze mee met het onderhoud van materiaal en paarden. Dat doen ze graag. Sommige meisjes die nu nog bij Quirine rijden, rijden daar al tien jaar en met veel plezier. Wat een nare berichten allemaal. En natuurlijk krijgen de paarden droog hooi uit een ruif. Helaas kan ik het niet laten om te blijven reageren op deze onzin. En dit is geen schuilaccount!! Ik heb toevallig vanmiddag nog met 'shetlandbokker#18' gesproken toen de asociale buren de buurt op zijn kop aan het zetten waren.
dravergekkie schreef:Voordat iedereen over terein zelf gaat praten.
Er zijn er genoeg daar die ook gewoon goed hebben...
Maar nu dr toevallig iets over staat wat daar is , word er over begonnen.
Tevens zijn de duinen niet eens zo ver.. snap niet waar iedereen dat vandaan haalt.
Maar goed dit topic begint een beetje offtopic te raken afentoe.