Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wendyashley schreef:Wat maken mensen zich druk om Anky die western rijd, als zij er nou lol in heeft.
Dan zal ze niet zo goed rijden als bij de dressuur....nou en?? Ik trap ook wel eens een balletje voor de lol,maar voetballen kan ik geen r**t van.
Ik heb ook wel eens op het western paard van mijn vriendin gereden, ik bakte er helemaal niets van terwijl het er altijd zo simpel uitziet.
Moet je dan echt met alles wat je doet en waar je lol in hebt denken aan wat andere mensen er wel niet van zullen denken.
Laat dat mens toch lekker lol beleven aan een andere takt van de sport, elke dag het zelfde broodje eten gaat ook vervelen.

ga je dan druk maken om mensen die hun paarden mishandelen oid want er zijn nog altijd ergere dingen dan mensen die hun horizon verbreden en daarbij wat foutjes maken 
Daarna volgden de spins, waarvan bij de eerste de aanzet niet lekker ging (het paard ging een aantal stappen achteruit) verder zagen de spins er redelijk uit, al leek Anky's timing nog niet helemaal scherp (lichte onderspin + lichte overspin) Snelheid en ritme was gewoon goed. De cirkels, speed control & changementen zagen er best goed uit en de daarop volgende rundowns & stops ook, alleen bij de 1e rollback deed het paard eerst weer enkele stappen achteruit. Ik weet niet bij hoeveel stappen achterwaarts je off-pattern bent en of ze een 0-score kreeg, anders had ze voor de 1e spin en 1e rollback denk ik wel een boel penalties.
Ik hoop haar vaker reining te zien starten

wendyashley schreef:Wat maken mensen zich druk om Anky die western rijd, als zij er nou lol in heeft.
Dan zal ze niet zo goed rijden als bij de dressuur....nou en?? Ik trap ook wel eens een balletje voor de lol,maar voetballen kan ik geen r**t van.
Ik heb ook wel eens op het western paard van mijn vriendin gereden, ik bakte er helemaal niets van terwijl het er altijd zo simpel uitziet.
Moet je dan echt met alles wat je doet en waar je lol in hebt denken aan wat andere mensen er wel niet van zullen denken.
Laat dat mens toch lekker lol beleven aan een andere takt van de sport, elke dag het zelfde broodje eten gaat ook vervelen.