Tenzij je het paard leert leiden met bit (dus vanaf veulen aan) is deze studie onzin. En dat Dr Cook het leid... Tja

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Draverlover schreef:Super! Ik rijd zelf ook bitloos en met dit hoofdstel kun je dus blijkbaar goed dressuurmatig rijden.
hafjelinger schreef:Maar 4 paarden... Doe er dan 10, dan is het veel geloofwaardiger en heb je een recenter resultaat.
Ik ga nooit bitloosrijden, heb het een keer geprobeert en Kelsey maakten er mooi misbruik van!
Royen schreef:Mooie hoofdstellen! Ik denk dat bitloos over een paar jaar helemaal 'in'' is en ik hoop ook dat het verplicht wordt met een bitloos hoofdstel te rijden. Onzin dat een paard met bit beter rijdt, je stuurt toch met je zit en je benen?
Bandida schreef:gummie schreef:Ik dacht dat ik dressuurpaarden te zien kreeg die bijvoorbeeld op L of M niveau lopen...
Die zijn niet zo dik gezaaid in Kentucky
pharagirlke schreef:DUH tuurlijk accepteren ze eerder bitloos, ze accepteren toch ook een halster?Iets rond de neus kennen ze al... Iets in de mond nog niet.
Tenzij je het paard leert leiden met bit (dus vanaf veulen aan) is deze studie onzin. En dat Dr Cook het leid... Tja
Dat dit voorpagina nieuws is
joopie7 schreef:Dat is natuurlijk een kul argument, er lopen echt wel meer dan 4 paarden op hoog dressuurmatig niveau in Kentucky.
Bandida schreef:pharagirlke schreef:Niet elk paard is geschikt voor bitloos
Oh jawel hoor, 100 %, gewoon allemaal.
Bandida schreef:joopie7 schreef:Dat is natuurlijk een kul argument, er lopen echt wel meer dan 4 paarden op hoog dressuurmatig niveau in Kentucky.
Het is ook alleen maar omdat Nederland paardrijden bijna alleen dressuur is dat iedereen hier om dressuurpaarden/niveau's/jury roept. Het referentiekader is daar toch wel iets anders.
Bandida schreef:pharagirlke schreef:Niet elk paard is geschikt voor bitloos
Oh jawel hoor, 100 %, gewoon allemaal.