Een ontzettend leuk stuk. Ik kan de hoefslag al altijd moeilijk wegleggen nadat ik hem gezien heb maar deze al helemaal niet. Ik heb mijn lief hem zelfs laten lezen (en die haat paarden....)
Heb het even nagevraagd bij de mensen van De Hoefslag. Hij zou in ieder geval beschikbaar moeten zijn bij vestigingen van AKO, Bruna, Primera en Selexyz. Abonnees ontvangen het tijdschrift als het goed is voor het weekend (in NL), de winkels na het weekend, meeste winkels vanaf morgen.
elias
Geplaatst: 24-08-09 10:39
Jeuuuuh! maar dan ook in alle vestigingen van AKO, Bruna, Primera en Selexyz? wel ide van arnhem hoop ik
mars_loves
Geplaatst: 24-08-09 12:06
Koel !!
Ik dacht al dat die foto echt was Dat zou ik ook wel willen haha xD
Marjolijn83
Geplaatst: 24-08-09 13:39
IndianLady schreef:
Is inderdaad wel een keer waard om de Hoefslag te kopen. Ik wil het artikel wel lezen
'wel een keer waard om de Hoefslag te kopen'? Hoefslag heeft vaak leuke en interessante artikelen hoor
S_uus
Vraag het vooral ook even na. Bij de meeste tijdschriftwinkels is het zo dat ze een blad niet meer krijgen nadat dat blad een tijd slecht verkocht is. Gok dat je bij de grotere zaken en de winkels in het buitengebied de meeste kans hebt.
Ik zal van de week nog wel een poging doen dan, ik moét em hebben
renate85
Geplaatst: 25-08-09 17:12
Alle winkels afgeweest, maar nergens de hoefslag Laat ik de hoefslag door iemand meenemen die langs een bruna komt... komt ze aanzetten met de hoefslag van Juni