Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cookies schreef:Dus als je het denkt is het niet egoistisch en als je het zegt wel. Ik denk dat iedereen tijdens wat voor ongeluk ook, blij is dat ie het er levend afgebracht heeft.
hannahromy schreef:Als je het filmpje goed bekeken hebt, zie je hoe hard die auto rijdt.
En zie je hoe weinig die man kan zien.
LadyLaura schreef:Cookies schreef:Dus als je het denkt is het niet egoistisch en als je het zegt wel. Ik denk dat iedereen tijdens wat voor ongeluk ook, blij is dat ie het er levend afgebracht heeft.
Wil je hier nou serieus een discussie over gaan houden?
Sommige dingen kun je inderdaad beter denken dan zeggen vind ik, maar dat is mijn mening.
Scandicnr1 schreef:petraaken schreef:Tja, ze zitten midden in een wedstrijd dus snap ergens wel dat ze hun wedstrijd wilden uitrijden met een goede tijd. Het artikel meldt niet dat ze waarschijnlijk na de wedstrijd misschien naar het paard hebben geïnformeerd en met de eigenaar gesproken. De paarden waren ontsnapt dus die verwacht je dan ook niet op een rally parcours. Niet oordelen als je het hele verhaal niet kent.
Dus als jou paard ontsnapt en een of andere idioot vindt het nodig zijn race te winnen en rijdt jou paard even plat want tja er was geen rekening mee gehouden dat jou paard wel even kon ontsnappen dan zeg je ook; tja daar kon ie niets aan doen????? snap wel dat ie is door gereden???!!!!1 ik had hem als nog vermoord
Abeltje77 schreef:Inderdaad! Ik snap ook niet dat die coureurs niet gestopt zijn, en daar vervolgens huilend hebben staan kijken tot het dier werd afgemaakt terwijl achter hun de ene na de andere auto op die van hun knalde.
Belachelijk.
vorame schreef:Anoniem schreef:en gewoon normaal doorijden of er niets gebeurt is! verschrikkelijk...
Dit was ook wat mij opviel.
Alles voor de tijd.
Paard door de lucht, wat maakt het uit.
Breezke schreef:verschrikkelijk om te zien![]()
![]()
vind dat de mensen die dit soort dingen organiseren het iets beter kunnen doen hoor.
het is tenslotte een gebied waar wilde dieren leven.