Echt knap dat je zo kon handelen op dat moment en je hoofd koel kon houden!
Sterkte en Beterschap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
silfie35 schreef:Samm schreef:Jeetje wat een verhaal zeg!
Heel veel sterkte voor jou en het paard! Al die opmerkingen over de aanrichter van dit alles, ik vind dat bianca groot gelijk heeft om zo over hem te praten, dit had ik ook gedaan!
Kom op mensen doe niet zo naief, als dit jullie was gebeurd dan praten jullie ook wel anders.
Die man zou het heus niet expres gedaan hebben maar hij had wel uit zijn doppen kunnen kijken!
En dat zij alleen de dagwaarde terug krijgt daar kan die man wel degelijk wat aan doen want dan had hij haar niet aan moeten rijden. Zij haalt een paard voor een ander op en raakt zelf alles bijna kwijt door zo'n banketstaaf.
Nogmaal degene die iemand aanrijd heeft altijd schuld, zou een mooie bak wezen, stel je nou voor dat jullie daar rijden en je word door hem aangereden en je paard komt daarbij om het leven, zeg je dan achja die man zou het wel niet expres gedaan hebben? Ga toch weg![]()
Sterkte!
Ja dat had jij ook gedaan! totdat jij zelf diegene bent die aanrijd!
Maar dat zal je natuurlijk nooooooooooooooooooooooooit overkomen!
MISTRAL94 schreef:_Patriciaa schreef:Misschien niet, maar een trailer is geen object dat je over het hoofd ziet lijkt mij
Kortom hij heeft dit met opzet gedaan dus
MISTRAL94 schreef:Samm schreef:Jeetje wat een verhaal zeg!
Heel veel sterkte voor jou en het paard! Al die opmerkingen over de aanrichter van dit alles, ik vind dat bianca groot gelijk heeft om zo over hem te praten, dit had ik ook gedaan!
Kom op mensen doe niet zo naief, als dit jullie was gebeurd dan praten jullie ook wel anders.
Die man zou het heus niet expres gedaan hebben maar hij had wel uit zijn doppen kunnen kijken!
En dat zij alleen de dagwaarde terug krijgt daar kan die man wel degelijk wat aan doen want dan had hij haar niet aan moeten rijden. Zij haalt een paard voor een ander op en raakt zelf alles bijna kwijt door zo'n banketstaaf.
Nogmaal degene die iemand aanrijd heeft altijd schuld, zou een mooie bak wezen, stel je nou voor dat jullie daar rijden en je word door hem aangereden en je paard komt daarbij om het leven, zeg je dan achja die man zou het wel niet expres gedaan hebben? Ga toch weg![]()
Sterkte!
Ik kan me de boosheid van TS heel goed voorstellen, ik zou ook goed over de zeik zijn. Maar zoals hier gereageerd wordt slaat nergens op. Hier reageren mensen alsof hij dit wel degelijk met opzet gedaan heeft. Maar gelukkig zijn hier bokkers die nooit fouten maken, die nooit te lang op km tellers of wat dan ook kijken. Wees gezegend met dat geluk...
Maar hoe rot het ook is een ongeluk zit in een klein hoekje, als je dit voorkomen wilt moet je of alle auto's gaan verbieden of thuis blijven zitten. Maar sommigen hier leven wel echt in een droom wereld, niet realistisch!
Zoezi schreef:Mah de TS is gewoon kwaad. Dan ga ik ook vanalles in een Audi, BMW, of VW uitschelden![]()
Ik vind wel dat ze met een air over zichzelf praat en ze vind dat anderen bij lange na niet zo goed hadden kunnen handelen met haar paard. Ik vind dat een beetje neerbuigend voor al die fijne mensen die altijd met ongelukken helpen!
Maar het kan ook zo zijn dat ze zich op dat moment de touwtjes koel in handen nam en vond dat het moest gaan zoals zij het wou.
Dat is het nadeel met een tekst op het internet proppen. Het kan altijd verkeerd gelezen worden of anders geinterpeteerd worden.
Hoe dan ook, hopelijk een snel herstel van het paard. Materiaal kan vervangen worden he! Je had het liever niet andersom willen hebben neem ik aan? Paard dood en nog een hele trailer..........
EN leaseauto's moeten ze zo wie zo verbieden. Net zoals roken achter stuur of wat voor activiteiten dan ook.
_Patriciaa schreef:Anthea schreef:Bah, nasty zeg.
Achterbaks wel, zo praten over diegene die je heeft 'aangereden'.
Alsof die er niet mee zit.
Moet dat nou weer meteen zo'n reactie?
Typisch bokt..
MISTRAL94 schreef:Gelukkig is het voor jullie goed afgelopen, knap hoe je gehandeld hebt in deze situatie.
Wat ik enorm storend vind zijn de reacties hier, mensen weten het allemaal zo goed hier maar jullie zijn er stuk voor stuk niet bij geweest. Ongelukken gebeuren nou eenmaal hoe vervelend dat ook is. Kan me niet voorstellen dat die bestuurder gedacht heeft, ach een paardentrailer met 2 hardwerkende meiden daarin. Laat ik daar nou eens vol op in rijden dan zitten zij met de gebakken peren en ben ik nog veel later thuis dan gepland. Kom nou toch....
Iedereen die regelmatig achter het stuur zit heeft weleens een onbewaakt moment gehad dat je er met je gedachte even niet bij was, is niet handig maar wel menselijk![]()
Over dat niemand stopt bewijst idd zoals de reclame spotjes aantonen. Onbewust worden we met z'n allen steeds asocialer![]()
Bianca: Ik hoop dat jullie er uit komen verzekeringtechnisch maar vooral dat het mee valt met je nek!