Anya schreef:Als ze dat zeggen.. prima. Dan regel ik dan wel op één of andere manier.
Maar het is heel simpel. Ze maken nu een ongelofelijke hoop heisa met oh zulke strakke regeltjes voor 4 paarden per jaar, waarvoor ze zonder problemen mijn eigendomsrechten aan willen tasten.
Ik geloof dat er hier maar een iemand is die een hoop heisa maakt terwijl die persoon niet eens lid is van de KNHS... Maar vooruit.
Als mijn paard dood gaat wens ik ze veel plezier met de sectie, ik wil juist ook wel weten wat er aan de hand is. En als je wedstrijden onder de vlag van de KNHS rijdt zul je je aan hun regels moeten houden en ik vind het niet meer dan logisch dat er sectie gepleegd wordt op een paard wat op een wedstrijd die onder hun verantwoordelijkheid valt dood gaat.
Altijd dat eeuwige gezeik op de KNHS, het lijkt wel of ik de enige ben die er nog nooit problemen mee heeft gehad, of ben ik gewoon niet zo'n zeur? Alle beslissingen daar worden echt niet door de eerste de beste secretaresse genomen, daar zitten mensen die meer verstand van het hele gebeuren hebben dan heel bokt bij elkaar.