Tjonge jonge wat een ongeluk....... Stallen afgebrand, vader vroeg overleden en dan sterf je zelf ook nog in het harnas nadat je de proef hebt gewonnen.
Zo heeft 'het winnend afsluiten' wel een hele rare na - bijsmaak....
3timesmom
Geplaatst: 10-05-09 13:26
Als kind keek ik altijd naar hem op. Ik vond dat hij een fijne manier van rijden had. Gewoon vreselijk dit. Heel veel sterkte aan zijn familie en alle mensen die hem kende.
Steefjevos
Geplaatst: 10-05-09 13:32
Zo jong, dat hoop je nooit mee te maken Wat vreselijk! Ik hoop dat hij niet lang heeft geleden, zoiets had ook noiet voorkomen kunnen worden..Het is mooi om te weten dat hij vlak voor zijn dood nog iets heeft gedaan wat hem plezier heeft gebracht. Sterkte gewenst voor alle betrokkenen.
Sjeem, daar schrik ik van zeg! Veel te jong en nog lang niet klaar hier
Bijzonder dat het gebeurd is na het winnen van een proef...
ladolcevita
Geplaatst: 10-05-09 14:11
wat verschrikkelijk voor zijn familie...
KylaLover
Geplaatst: 10-05-09 14:31
jeetje.... Sterkte gewenst aan alle nabestaanden... Veel te jong...
Fifill
Geplaatst: 10-05-09 14:56
Wat een bericht, zoiets gaat je door merg en been, zo jong nog en net weer opnieuw iets opgebouwd. Het leven is niet eerlijk. Een groot springruiter is heengegaan. Wij wensen iedereen in binnen- en buitenland, heel veel sterkte!!
Sterkte aan alle nabestaanden! Jemig wat een shock!
Sneeuw88
Geplaatst: 10-05-09 16:19
Ik las net op internet dat hij nadat hij van het paard stapte, viel en daardoor zijn nekwervel brak en een splinter daarvan in de hersenstam is geschoten. (denken de medici). Bericht stond op horses.nl
saariewaarie
Geplaatst: 10-05-09 17:09
Op Galop.be en deredactie.be wordt er gesproken van een 'fatale hersenbloeding'. Persoonlijk zou ik het raar vinden dat de officiële 'nieuwskanalen' dit niet eerder wisten dan. Het is op dit moment een beetje in het duister tasten wbt de omstandigheden en dan vooral de reden van zijn dood. Maar dat maakt voor de nabestaanden niets, maar dan ook niets uit, beide zijn even fataal en even tragisch. JC is er niet meer en dat het op zo'n tragische manier moest gebeuren, maakt het nog veel erger voor de familie en vrienden.
het is vooral belangrijk dat er geen, naar mijn mening stomme, berichten de wereld ingestuurd worden ivm moordcomplotten en dat er geen mensen onrechtstreeks beschuldigd worden van moord. Want dit is toch wat ik tussen de regels gelezen heb en hoop hier niet verder te lezen.
Als, en ik zeg àls de omstandigheden verdacht waren, dan zal dat wel grondig onderzocht worden. (Ik kan er trouwens NIET inkomen dat de omstandigheden zo verdacht waren. Van je paard stappen en in elkaar zakken vanwege een hersenbloeding, tjah das niet zo verdacht e )
stalxpaard
Geplaatst: 10-05-09 17:14
wat erg gecondoleert voor de nabestaande. zoveel pech de laatste tijd en nu ook nog dit. diep triest
We horen hier niet anders in België, op de radio, op tv, op internet, in de manage, iedereen praat over hem! Het is een ramp, verschrikkelijk! De paardenwereld is één van de meest succesvolle ruiters verloren. Ik wens de familie, vrienden, en zoveel anderen veel sterkte met dit vreselijke verlies.
Revanches
Geplaatst: 10-05-09 19:27
Jeetje, nog zo jong. En hoe dan een hersenbloeding al fataal kan zijn.