mistid schreef:daar komen vaak handelaars 'incognito' opaf. Je kunt ze altijd checken aan de hand van de naam.
Naam checken wil ook niet alles zeggen hoor! Er zijn tegenwoordig zoveel mensen die jongere beestjes bijv opkopen, verder rijden en weer verkopen...
Of bijv in mijn geval was het erg moeilijk om een leuke leerpony te kopen aangezien mijn vader veehandelaar was
De pony's die we zagen en het niks uit maakte waar die heenging voldeden niet en de pony die we graag wilde mocht absoluut niet de handel in en daar hebben we veel moeite voor moeten doen om die te kopen...
tita schreef:Ik vind de standfoto's niet mooi hij lijkt juist zo klein en inelkaar gevallen.
Hoofdfoto is niet compleet
Zijn hoofd lijkt enorm groot met dat halster vind ik... Een mooi hoofdstelletje zou mooier staan.
Ook standfoto's kunnen enorm verschillen...Deze zijn idd niet erg gunstig. In mijn profiel staat een standfoto van mijn pony toen ze 2 was. Dat vind ik persoonlijk een mooie foto
Foto's maken is toch vrij moeilijk vind ik hoor.
peanutbutter schreef:Maar wij merken dat een aantal mensen denken voor een dergelijk goed doorgereden pony die echt fijn kan bewegen en braaf is voor 1500,-€ klaar te zijn
Je ziet zulke gevraagd advertenties ook vaak op bokt staan... Willen ze voor 1000 euro een goede brave pony die ook nog eens goed kan bewegen en de sport in kan...