Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katja schreef:Wat een walgelijk suggestief artikel zeg!
The Grand National is een prachtig evenement en ook al is het zwaar en kan er best een keer wat mis gaan. Is het eerlijke sport met paarden die heel goed verzorgd en behandeld worden.
Onvoorstelbaar dat er ieder jaar weer een journalist moet zijn die de boel waarschijnlijk nog nooit van dichtbij meegemaakt heeft, met een beetje pech heeft hij nog nooit een paard van dichtbij gezien, die het weer nodig vindt op er zo'n drama over te maken.
mpc_rijder schreef:Deze race zou verboden moeten worden,
of in ieder geval heel erg aangepast!
Roosjelief schreef:Mensen dood klopt zeker, dieren dood durf ik niet te zeggen maar pijn lijden ben ik niet met je eens.Ik ben het er mee eens dat in de dressuur en springsport ook niet alles goed verloopt. Maar bij een gemiddelde dresuurproeg gaan minder mensen en dieren dood of pijn lijden dan bij dit soort races
Marjoow schreef:Waarom word dit nou gelijk weer vergeleken met een hoop andere dingen die niet goed zijn?
Dus, omdat er in een andere vorm van paardensport ook paarden dood gaan, mag je dit niet verbieden?
Wat is dit voor vergelijking?
Het gaat hier over paardenwelzijn lijkt mij, en als jij een paardengek bent, ga je niet roekeloos op zo'n beest zitten en hem over veel te hoge en te zware heggen jagen!!
Ragdollcat schreef:Ieder paard dat verongelukt is er één teveel, voor sportplezier van een mens.
Net als dat een mens omkomt bij een ongeluk er ook één teveel is.