Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonwolf schreef:~En als ze dan zo sympathiek zou zijn, waarom vind ze het dan te min om een iets minder goed paard uit te brengen?
zipje71 schreef:En die wedstrijd in Götenburg had ze in eerste instantie niet willen rijden, maar toen bleek dat ze geen wildcard zou krijgen was het plan daar te starten. Toen pas gooide rugblessure roet in het eten
moonwolf schreef:Uiteraard vind ik het heel erg knap wat Anky bereikt heeft. Maar voor ons zijn er regels en voor Anky ook, en iedereen hoort zich er aan te houden of je nu nummer 1 staat op de wereldranglijst met 3 gouden plakken op je naam of dat je nu een B-proef rijd!!!!
DL_ schreef:NonaWen schreef:Kan ze weer boos worden, zeggen dat iemand haar maar eens een fatsoenlijk paard moet geven..
zoals bij de Olympische spelen
dit vind ik een hele misselijke, lage en volledig off-topic reactie!
Dit heeft ze nooit gezegt, niet eens iets wat daar op lijkt, dus OF kijk eens goed wat er werkelijk gezegt wordt of hou gewoon je mond dicht als je niks beters weet.
Jammer voor anky, maar regels zijn regels. Overigens vind ik de regel ook wat apart, zeker gezien het feit dat anky titelverdediger is.
Rymke schreef:Anky had rugproblemen waardoor ze een wedstrijd niet heeft kunnen rijden, dit is volgensmij één van de redenen waarop je een wildcard kan krijgen! Alleen dit is allemaal heel onduidelijk. Volgens mij strijd Sjef helemaal niet tegen zijn eigen regel, maar tegen de regels die gelden wanneer iemand door omstandigheden verhindert is en daardoor niet twee keer aan de start kon komen.
Rymke schreef:Daarbij vind ik dat jullie heel laag over Sjef Janssen praten. Ik vind hem een geweldig man en niet alleen om zijn prestaties. Hij is altijd heel rechtvaardig, zegt wat hij vindt en dat kan soms hard aan komen, maar beter dan achterbaks toch? En moet je zien wat hij allemaal doet voor de sport! Ik en mijn zus hebben gister op Indoor Brabant een handtekening van hem gekregen, terwijl hij het heel druk had. Hij was hartstikke aardig, al wilde hij wel 5 euro voor zijn handtekening hebben.
Puissance schreef:Tsja, op zich balen voor Anky, maar toch vind ik het goed dat ze Anky niet voortrekken, eerlijkheid duurt het langst.
Wel heel fijn dat ze startgerechtigheid heeft met IPS PB.
annastasia schreef:Rymke schreef:Daarbij vind ik dat jullie heel laag over Sjef Janssen praten. Ik vind hem een geweldig man en niet alleen om zijn prestaties. Hij is altijd heel rechtvaardig, zegt wat hij vindt en dat kan soms hard aan komen, maar beter dan achterbaks toch? En moet je zien wat hij allemaal doet voor de sport! Ik en mijn zus hebben gister op Indoor Brabant een handtekening van hem gekregen, terwijl hij het heel druk had. Hij was hartstikke aardig, al wilde hij wel 5 euro voor zijn handtekening hebben.
Jammer genoeg hoor ik uit eerste hand dat het echt niet zo'n lieverdje is.
Hadden ze een ''feestje'' en anky erg vrolijk en ontspannen (heel normaal eigenlijk). Komt Sjef eraan lopen en wordt het in 1x een kreng.
CharleyT schreef:Annekeee schreef:Ik vind het oneerlijk! Maar ja! Ook wel weer begrijpenlijk!
Ik vond dat Isabell niet terecht won! Ik vind dat de eerste plaatst moest gaan naar Adelinde!!!
Wat is er oneerlijk? De regels worden gewoon keurig gevolgd. Bovendien een regel die mede door Sjef Jansen ontstaan is. Dus niet gaan zeuren over oneerlijk, dit is juist heel erg EERLIJK.