Rymke schreef:Anky had rugproblemen waardoor ze een wedstrijd niet heeft kunnen rijden, dit is volgensmij één van de redenen waarop je een wildcard kan krijgen! Alleen dit is allemaal heel onduidelijk. Volgens mij strijd Sjef helemaal niet tegen zijn eigen regel, maar tegen de regels die gelden wanneer iemand door omstandigheden verhindert is en daardoor niet twee keer aan de start kon komen.
En wat betreft dat verhaal over Anky en haar handtekeningen. Ik vind het behoorlijk asociaal om met een grote groep kinderen naar Anky te gaan, terwijl ze eigenlijk privé zit, namelijk bij haar vrachtwagen. Op zo'n event moet ze zich toch ook kunnen terugtrekken? En ze maken op Horse Event toch altijd een plek vrij waar Anky haar handtekeningen kan uitdelen? Het lijkt me meer dan logisch om haar dan één te vragen. Anky staat er juist om bekend dat ze altijd heel veel aandacht aan haar fans besteed en dat haar nooit iets te veel moeite is.
Daarbij vind ik dat jullie heel laag over Sjef Janssen praten. Ik vind hem een geweldig man en niet alleen om zijn prestaties. Hij is altijd heel rechtvaardig, zegt wat hij vindt en dat kan soms hard aan komen, maar beter dan achterbaks toch? En moet je zien wat hij allemaal doet voor de sport! Ik en mijn zus hebben gister op Indoor Brabant een handtekening van hem gekregen, terwijl hij het heel druk had. Hij was hartstikke aardig, al wilde hij wel 5 euro voor zijn handtekening hebben.