Nou ja, leuk dat er een grap van wordt gemaakt, maar je kan toch niet zeggen dat dit Plan in het NADEEL van de paarden zal zijn? Ik begrijp daarom de tegenstand niet zo, maar dat zal wel aan mij liggen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sportfokker schreef:Nog even en we bewonderen paarden alleen nog in de dierentuin. Dan moeten honden als huisdier ook verboden worden. En ook honden leven in groepen, nl in roedels, en die mogen dus ook niet alleen zijn. En ze moeten 4 uur per dag buiten worden uitgelaten. En de politie mag ze ook niet meer inzetten. En hondenshows geven stress, afschaffen dus. Hoe klinkt dat dan? Haalbaar?
kazary schreef:20 jaar terug bestond de pessoa niet, hoe beleerde men toen dan paaden? Aleen maar verkeerd?
Ik heb nog nooit een paard met hulpteugel beleerd, dus dat is ook niet goed?
En scheren staat het ook in het artikel, ik heb het niet gelezen.
kazary schreef:20 jaar terug bestond de pessoa niet, hoe beleerde men toen dan paaden? Aleen maar verkeerd?
Ik heb nog nooit een paard met hulpteugel beleerd, dus dat is ook niet goed?
En scheren staat het ook in het artikel, ik heb het niet gelezen.
lientjeds schreef:Ik beleer ook geen paarden met pessoateugel. Maar ik longeer zoiezo niet echt veel...
Scheren was eerder een grapje van mij.
Maar als je het wil weten, ik ben niet echt voor scheren! De meeste paarden die geschoren worden, kunnen daarna nauwelijks of héél beperkt buiten. Geef mij maar een normaal outdoordeken, dan kom je ook al héél ver.
Slotty schreef:maar het artikel in de bit was toch bedoeld 'om te prikkelen' ? dat hebben ze goed bereikt dan!Ze hadden dus zelf misschien ook door dat het redelijk 'extreem' is wat ze voorstellen...