Inspekteur toch naar Dressuurstal Van Baalen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wendyvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:32

Een advertentie zetten is geen publiciteit opzoeken!!! En volgens mij zijn er vele topics over inspekteur geopend door andere mensen en niet door mij. Vooralsnog ER ZIJN DINGEN GEZEGD JA MAAR ER KUNNEN OOK DINGEN VERANDEREN IN EEN KORTE TIJD. En er hoeft niemand ja te knikken op mijn commando. En nog iets volgens mij was Spekkie van mij en niet van jullie allemaal, al had ik hem op willen eten dan is dat alsnog mijn beslissing. Ik vraag alleen uit respect voor Kimberley om te houden. Dat ik is mega blij met Spekkie en het is nu hun beslissing wat zij met Spek doen en niet die van ons!

Wienna

xx_Horsiex schreef:
Wienna schreef:
het blijft gewoonweg heel tegenstrijdig wat er in 1e instantie werd gezegd en wat er nu gebeurd...

En wat heb jij daar mee te maken? Niks. Helemaal niks.

wel als het openbaar op internet staat. Dan weet je dat er meningen komen van anderen ;)

Winged

Dan direct maar in de herhaling:
A_lette schreef:
Moderatoropmerking:
Op dit topic komt geen slotje. Dit omdat er al genoeg voorgaande topics op slot zijn gegaan plus dat dit topic er netjes aan toe ging tot een pagina geleden. Graag terug ontopic en respectvol naar elkaar toe blijven. :)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:33

xx_Horsiex schreef:
Misschien moet jij eens je grote mond gaan spoelen. Pardon, verlekkert de publiciteit opzoekt? Wie denk je wel niet dat je bent? Ga je neus in andermans zaken steken maar laat Wendy a.u.b. met rust zeg. Jij hebt nul komma nul te maken met Spekkie en Wendy, dus doe alsjeblieft niet alsof je god weet wat niet bent om zomaar even lukraak wat opmerkingen naar Wendy der hoofd te gooien. Alsjeblieft zeg.

Als Wendy al die berichten niet geplaatst had was al deze commotie er nooit geweest. Dat bedoel ik met publiciteit zoeken.
Ze had gewoon met Van Baalen kunnen overleggen zonder al die verhalen hier. Dus lukraak, ik dacht het niet. En schelden is een teken van zwakte :(:)
Laatst bijgewerkt door sarabande op 20-03-09 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:34

Ik proef jaloersheid!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:35

Eerlijk gezegd houden jullie de discussie alleen maar in stand op deze wijze. Op het moment dat jullie het gewoon negeren en er boven staan, bloedt het al snel dood. En over een dag is er een nieuw relletje op Bokt en is dit allang weer vergeten.

_Kimmm

wendyvdh schreef:
Een advertentie zetten is geen publiciteit opzoeken!!! En volgens mij zijn er vele topics over inspekteur geopend door andere mensen en niet door mij. Vooralsnog ER ZIJN DINGEN GEZEGD JA MAAR ER KUNNEN OOK DINGEN VERANDEREN IN EEN KORTE TIJD. En er hoeft niemand ja te knikken op mijn commando. En nog iets volgens mij was Spekkie van mij en niet van jullie allemaal, al had ik hem op willen eten dan is dat alsnog mijn beslissing. Ik vraag alleen uit respect voor Kimberley om te houden. Dat ik is mega blij met Spekkie en het is nu hun beslissing wat zij met Spek doen en niet die van ons!

Toch duidelijk genoeg. +:)+

wendyvdh

Ga toch weg jullie hebben er met zn alle een drama omheen gemaakt! Als jullie die topics niet hadden geopend had ik nooit voor mezelf op hoeven te komen! En zo kan je het ook zien.

Amandavd

sarabande schreef:
xx_Horsiex schreef:
Misschien moet jij eens je grote mond gaan spoelen. Pardon, verlekkert de publiciteit opzoekt? Wie denk je wel niet dat je bent? Ga je neus in andermans zaken steken maar laat Wendy a.u.b. met rust zeg. Jij hebt nul komma nul te maken met Spekkie en Wendy, dus doe alsjeblieft niet alsof je god weet wat niet bent om zomaar even lukraak wat opmerkingen naar Wendy der hoofd te gooien. Alsjeblieft zeg.

Als Wendy al die berichten niet geplaatst had was al deze commotie er nooit geweest. Had ze gewoon met Van Baalen kunnen overleggen zonder al die verhalen hier. Dus lukraak, ik dacht het niet. En schelden is een teken van zwakte :(:)

Ik scheld niet hoor, dan gooi ik je wel wat anders naar je hoofd.

Maar openbaar forum of niet, een aantal Bokkers denkt maar te pas en te onpas overal een mening over te moeten hebben en deze rond te strooien. Het zou die mensen eens goed doen zich met hun eigen zaken te bemoeien, inplaats van de asociale boer uit te hangen zoals hier nu wordt gedaan. Het feit dat jullie zonodig moeten reageren op Wendy zegt meer voer jullie fatsoen dat dat van mij en Wendy.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:36

Kimmie_girl schreef:
Ik proef jaloersheid!

Dan zou ik mijn smaak papillen maar eens laten nakijken.

Alle topics over dit onderwerp en de meeste reacties gingen over het welzijn van Inspecteur, niet over het hebben van Inspecteur.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:37

sarabande schreef:
Kimmie_girl schreef:
Ik proef jaloersheid!

Alle topics over dit onderwerp en de meeste reacties gingen over het welzijn van Inspecteur, niet over het hebben van Inspecteur.

Welzijn? Dit gaat allang niet meer over het welzijn van dat paard. Dat is en perfect excuus voor Bokkers om ongezouten hun mening te geven over iets wat hun niks aangaat.

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:37

Wendy, probeer jezelf nou niet te verdedigen, snap je reacties wel maar erg veel zin heeft het niet. Spekkie was jouw paard en jij hebt deze beslissingen gemaakt. Wat wij er dan van vinden doet er helemaal niet toe, ongeacht of het nou wat raar gelopen is of niet...

wendyvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:38

OVER HET WELZIJN VAN INSPEKTEUR! Waar bemoei je mee!

knooopje

sarabrande ben het helemaal met je eens!

daarbij wenst iedereen de nieuwe eigenaar van spekkie haar heel veel succes hier op bokt!

_Kimmm

sarabande schreef:
Kimmie_girl schreef:
Ik proef jaloersheid!

Dan moet jij dat inderdaad maar eens doen ;)

Een tip Wil je de welzijn verbeteren begin bij je zelf doormiddel van je neus niet in ander mans zaken te steken. :)
Laatst bijgewerkt door _Kimmm op 20-03-09 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

knooopje

ik denk dat wendy op deze manier een slotje probeert te krijgen!

wendyvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:39

liliputter schreef:
Wendy, probeer jezelf nou niet te verdedigen, snap je reacties wel maar erg veel zin heeft het niet. Spekkie was jouw paard en jij hebt deze beslissingen gemaakt. Wat wij er dan van vinden doet er helemaal niet toe, ongeacht of het nou wat raar gelopen is of niet...

Nou dat doe ik wel omdat jullie niet bij mij achter de deur kunnen kijken en mij helemaal niet kennen! En ik wil gewoon dat het stopt voor Kimberley.

wendyvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:40

knooopje schreef:

Praat toch geen kwats knoopje jij bent gvd de grootste stoker hier op dit forum!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:40

knooopje schreef:

Echt waar... Reactie met nul komma nul verstand.

knooopje

Re: Inspekteur toch naar Dressuurstal Van Baalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:41

slotje slotje!!!

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:42

Het stopt vanzelf wel een keer, maar nu je je erin mengt blijft het voor veel bokkers reden tot discussie ;)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:43

Citaat:
slotje slotje!!!

Waarom slotje?... Stop dan gewoon met reageren :).

wendyvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:43

Aangezien ik volgens sarabande nog wat van verlekkerde publiciteit hou blijf ik nog wel even hangen op dit forum ;)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:44

Logisch toch dat ze zich erin mengt iedereen ouwehoert over haar paard wat ze wel en niet had mogen doen.

HAAR PAARD

en die van niemand anders.

HAAR EIGENDOM!

HAAR BESLISSING!

En die van niemand anders.
Spekkie gaat kimberley heel veel leren en iedereen wenst haar toch het beste toe.
Alsjeblieft zegt als die knol nou bij de slacht beland was dan snap ik de heissa nog maar nu kom op zeg.

wendyvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:45

Kimmie_girl schreef:
Logisch toch dat ze zich erin mengt iedereen ouwehoert over haar paard wat ze wel en niet had mogen doen.

HAAR PAARD

en die van niemand anders.

HAAR EIGENDOM!

HAAR BESLISSING!

En die van niemand anders.
Spekkie gaat kimberley heel veel leren en iedereen wenst haar toch het beste toe.
Alsjeblieft zegt als die knol nou bij de slacht beland was dan snap ik de heissa nog maar nu kom op zeg.

Thanx maar wel EX paard he anders klopt het weer niet en raakt iedereen weer in de war!!