Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

xx_Horsiex schreef:Misschien moet jij eens je grote mond gaan spoelen. Pardon, verlekkert de publiciteit opzoekt? Wie denk je wel niet dat je bent? Ga je neus in andermans zaken steken maar laat Wendy a.u.b. met rust zeg. Jij hebt nul komma nul te maken met Spekkie en Wendy, dus doe alsjeblieft niet alsof je god weet wat niet bent om zomaar even lukraak wat opmerkingen naar Wendy der hoofd te gooien. Alsjeblieft zeg.

wendyvdh schreef:Een advertentie zetten is geen publiciteit opzoeken!!! En volgens mij zijn er vele topics over inspekteur geopend door andere mensen en niet door mij. Vooralsnog ER ZIJN DINGEN GEZEGD JA MAAR ER KUNNEN OOK DINGEN VERANDEREN IN EEN KORTE TIJD. En er hoeft niemand ja te knikken op mijn commando. En nog iets volgens mij was Spekkie van mij en niet van jullie allemaal, al had ik hem op willen eten dan is dat alsnog mijn beslissing. Ik vraag alleen uit respect voor Kimberley om te houden. Dat ik is mega blij met Spekkie en het is nu hun beslissing wat zij met Spek doen en niet die van ons!
sarabande schreef:xx_Horsiex schreef:Misschien moet jij eens je grote mond gaan spoelen. Pardon, verlekkert de publiciteit opzoekt? Wie denk je wel niet dat je bent? Ga je neus in andermans zaken steken maar laat Wendy a.u.b. met rust zeg. Jij hebt nul komma nul te maken met Spekkie en Wendy, dus doe alsjeblieft niet alsof je god weet wat niet bent om zomaar even lukraak wat opmerkingen naar Wendy der hoofd te gooien. Alsjeblieft zeg.
Als Wendy al die berichten niet geplaatst had was al deze commotie er nooit geweest. Had ze gewoon met Van Baalen kunnen overleggen zonder al die verhalen hier. Dus lukraak, ik dacht het niet. En schelden is een teken van zwakte
sarabande schreef:Kimmie_girl schreef:Ik proef jaloersheid!
Dan zou ik mijn smaak papillen maar eens laten nakijken.
Alle topics over dit onderwerp en de meeste reacties gingen over het welzijn van Inspecteur, niet over het hebben van Inspecteur.

sarabande schreef:Kimmie_girl schreef:Ik proef jaloersheid!
Dan zou ik mijn smaak papillen maar eens laten nakijken.
Alle topics over dit onderwerp en de meeste reacties gingen over het welzijn van Inspecteur, niet over het hebben van Inspecteur.

liliputter schreef:Wendy, probeer jezelf nou niet te verdedigen, snap je reacties wel maar erg veel zin heeft het niet. Spekkie was jouw paard en jij hebt deze beslissingen gemaakt. Wat wij er dan van vinden doet er helemaal niet toe, ongeacht of het nou wat raar gelopen is of niet...

Kimmie_girl schreef:Logisch toch dat ze zich erin mengt iedereen ouwehoert over haar paard wat ze wel en niet had mogen doen.
HAAR PAARD
en die van niemand anders.
HAAR EIGENDOM!
HAAR BESLISSING!
En die van niemand anders.
Spekkie gaat kimberley heel veel leren en iedereen wenst haar toch het beste toe.
Alsjeblieft zegt als die knol nou bij de slacht beland was dan snap ik de heissa nog maar nu kom op zeg.