Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annemieke19 schreef:Bahoe schreef:Volgens mij staat op de site zinloos geweld gewoon hetzelfde verhaal als in de telegraaf. Heeft de telegraaf dat verhaal eigenlijk onderzocht of gewoon maar voor waar aangenomen? is wel soort smeuiig verhaal dat de telegraaf graag plaatst tenslotte.
foto's waren idd erg, maar kon nergens uit opmaken of door transport kwam of door iets of iemand anders is veroorzaakt...
Jij kan snel lezen en reageren zeg?????
Lees dan maar verder, dan kun je het bewijs en verslag van de rechtbank ook doornemen.
En lees hier het forum door, dan weet je waarom dit alleen over het transport gaat.
En dat de opslaghouder, toegegeven heeft dat hij het transport gedaan heeft.(wat ik ook hier gelezen heb)
annemieke19 schreef:Maar Netje hiermee zijn de paarden nog niet geholpen.
Bahoe schreef:Volgens mij staat op de site zinloos geweld gewoon hetzelfde verhaal als in de telegraaf. Heeft de telegraaf dat verhaal eigenlijk onderzocht of gewoon maar voor waar aangenomen? is wel soort smeuiig verhaal dat de telegraaf graag plaatst tenslotte.
foto's waren idd erg, maar kon nergens uit opmaken of door transport kwam of door iets of iemand anders is veroorzaakt...
Ben erg benieuwd naar verslag rechtbank. die zijn vaak wel lastig te lezen en juist te interpreteren, maar dat lukt wel.
kunt wel zeggen dat het alleen maar om het transport gaat, maar ben toch benieuwd waarom er überhaupt transport is door LID?? en ik geloof al voor tweede keer?? mmmmm zal toch reden voor zijn geweest. maar dat staat vast ook wel in de verslagen. waar kan ik die vinden? die zullen openbaar zijn, lijkt me.
Netje schreef:annemieke19 schreef:Maar Netje hiermee zijn de paarden nog niet geholpen.
Als je zo bezorgd bent over het lot van deze paarden, dan moet het wel hel voor je zijn dat ze nu weer bij Daphne op stal staan, want je hoeft geen deskundige te zijn om te weten dat ze het dáár in ieder geval niet beter gaan krijgen. Misschien dat Daphne ook foto's in de Telegraaf kan laten plaatsen van hoe ze er nu aan toe zijn. Als ze zo geshockeerd was over hoe ze ze terugkreeg, moet daar toch al het medisch mogelijke aan gedaan zijn om ze weer in orde te krijgen.
Netje schreef:annemieke19 schreef:Maar Netje hiermee zijn de paarden nog niet geholpen.
Als je zo bezorgd bent over het lot van deze paarden, dan moet het wel hel voor je zijn dat ze nu weer bij Daphne op stal staan, want je hoeft geen deskundige te zijn om te weten dat ze het dáár in ieder geval niet beter gaan krijgen. Misschien dat Daphne ook foto's in de Telegraaf kan laten plaatsen van hoe ze er nu aan toe zijn. Als ze zo geshockeerd was over hoe ze ze terugkreeg, moet daar toch al het medisch mogelijke aan gedaan zijn om ze weer in orde te krijgen.
annemieke19 schreef:Bahoe schreef:Volgens mij staat op de site zinloos geweld gewoon hetzelfde verhaal als in de telegraaf. Heeft de telegraaf dat verhaal eigenlijk onderzocht of gewoon maar voor waar aangenomen? is wel soort smeuiig verhaal dat de telegraaf graag plaatst tenslotte.
Ben erg benieuwd naar verslag rechtbank. die zijn vaak wel lastig te lezen en juist te interpreteren, maar dat lukt wel.
kunt wel zeggen dat het alleen maar om het transport gaat, maar ben toch benieuwd waarom er überhaupt transport is door LID?? en ik geloof al voor tweede keer?? mmmmm zal toch reden voor zijn geweest. maar dat staat vast ook wel in de verslagen. waar kan ik die vinden? die zullen openbaar zijn, lijkt me.
Lees maar wat ik geplaats heb, dan vind je het wel.
Zinloosgeweld tegen dieren, daar staat het.
annemieke19 schreef:Ken die mevrouw niet, dan zou ik er zelf gaan moeten kijken, voordat ik daar een oordeel over kan vellen.
Ben jij dan zelf daar wel geweest???
Ik niet.
Is er iemand dan werkelijk zelf geweest, dus geen foto´s of zoiets maar met eigenogen gekeken, niet stiekum maar oog in oog met de paarden en bezitster?????????
Maar ik vraag dingen over het transport, en niet van daarvoor of daarna.
En ik neem aan, dat de Paarden met de verwondingen behandeld zijn.
Weet alleen, dat je een mens niet veroordelen kan op veronderstellingen, en ik ben de laatste die veroordeeld, want dat is aan de rechter, of beter gezegd aan de rechterlijkemacht.
Oordeeld niet want men zal veroordeeld worden, staat ergens in de Bijbel als ik mij niet vergis.
En in dat Boek staan vaak mooie vergelijkingen.
Daarom wil ik altijd alleen feiten, en handvaste bewijzen, het liefst met mensen die het live gezien hebben. En dan vooral dit laatste, dit transport.
frisiangirl schreef:Jongens, ben ik even weg en schrijven jullie gelijk 2 bladzijdes vol!!
Goed annemieke, ik neem mijn gerucht terug, nu blij?![]()
Maar een ooggetuige, vader van Adil, heeft de paarden zelf voor transport gezien...maar die geloof je vast niet he? Tenslotte staat dat niet in een betrouwbare krant...
Overigens doet dapfne de hoeven zelf...ze is ja haar eigen hoefsmid...niks mis mee hoor, wilde het alleen even melden...
Adil18 schreef:Phoe, vreselijk je paarden zo terug te krijgen!
Overigens was mijn vader erbij toen de dieren in beslag werden genomen. De toestand van de dieren moet toen ook vreselijk zijn geweest...
frisiangirl schreef:Jongens, ben ik even weg en schrijven jullie gelijk 2 bladzijdes vol!!
Goed annemieke, ik neem mijn gerucht terug, nu blij?![]()
Maar een ooggetuige, vader van Adil, heeft de paarden zelf voor transport gezien...maar die geloof je vast niet he? Tenslotte staat dat niet in een betrouwbare krant...
suleilitha schreef:Annemieke, vriendelijk verzoek om mij geen rare PB's meer te sturen met ook nog valse beschuldigingen aan mijn adres. Dank u!
Citaat:Dit is opgelost, met een PB, suleilitha was iets te voorbarig, ik kon nl niet zo snel antwoorden, op haar PB. Daarom had zij het maar even op het forum gemeten, ze was wat ongeduldig om mijn antwoord af te wachten,tja had wat anders te doen.
suleilitha schreef:Wie kan me vertellen wie Bram is en of hij één van de dieren van de gewraakte transporten is?
En "Annemieke" wat is jouw relatie met de stichting waar je het steeds over hebt?
suleilitha schreef:Niet te vinden, Bahoe. Er staat een Pennyverhaal op over een paard, dan nog het krantebericht.