Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Jennifer_ schreef:Snoevie schreef:elke dag XTC sloopt je lichaam,elke dag paardrijden(als dr niet elke dag afknikkerd dan) niet
wat een malle uitspraak
Haha ja inderdaad, en je kunt er langer van genieten per keer
Ik denk niet dat 1 XTC pilletje 2,5 uur werkt(het verzorgen van mijn paard vind ik er ook wel bijhoren)
maarja daarom zullen er ook wel meer doden vallen, het effect duurt wat langer waarop de kans op schade ook groter is
Veulen84 schreef:http://www.ad.nl
De partydrug xtc is helemaal niet zo gevaarlijk. Sterker nog, paardrijden is gevaarlijker. Dat meldt een Britse topadviseur over drugsproblematiek.
Prodessor David Nutt, voorzitter van de adviesraad over drugsmisbruik van het Britse ministerie van BiZa (ACMD) zei dat onder equasy, zijn term voor verslaving aan paardrijden, elk jaar zo'n honderd doden vallen. Onder ecstacyverslaafden is het aantal sterfgevallen per jaar maar dertig. De professor beklemtoont dat hij de uitspraken doet als academicus, en niet als voorzitter van de adviesraad.
_Jennifer_ schreef:MarcoBorsato schreef:
Haha ja inderdaad, en je kunt er langer van genieten per keer
Ik denk niet dat 1 XTC pilletje 2,5 uur werkt(het verzorgen van mijn paard vind ik er ook wel bijhoren)
maarja daarom zullen er ook wel meer doden vallen, het effect duurt wat langer waarop de kans op schade ook groter is
1. Als je elke dag XTC zou slikken, zou het effect na 1 dag al wegvallen, en merk je er niets meer van
2. Op 1 pilletje kun je zeker 2,5 wel mee volmaken, met een goede pil wel langer
Jannepauli schreef:Nah ja, aan 't eind van de dag weten we in ieder geval wie hier de junks zijn, getuige sommige postjes!
gomir schreef:Maar Marieke heeft duidelijk achtergrondinfo die wij niet hebben. Ik kan de door haar gegeven informatie namelijk niet uit de beginpost halen.