Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Orlando schreef:ik heb mijn hobby nu e en beetje opgezegd omdat ik voor mijn relatie ga. als je echt verliefd op iemand bent kies je voor hem. paarden staan bij mij op de 2e plek.
iribol@ idd. als ze beide op sterven zouden liggen zou ik naar mijn vriend gaan. je gaat niet naar je paard. vind ik persoonlijk.
detour schreef:Het hangt van het paard af en hoe de relatie gaat met de partner etc..Mijn eerste paard ging boven alles, maar gedurende de jaren ben ik wel nuchterder tegen het fenomeen paard aan het kijken..
![]()
Als ik de stallen mest en tegen ze aan praat heb ik niet hetzelfde qua gespreksnivo als met mijn vent.![]()
Paardenkont'n kiek'n op volle basis gaat op den duur best wel eens vervelen; een vriendje erbij is een fijne aanvulling op een hoop fronten.![]()
Vinden jullie het leven van je paard ook belangrijker dan die van je man? Staat in jullie ogen het dier bovenaan?![]()
Of is er een verschil tussen mens en dier?
detour schreef:Vinden jullie het leven van je paard ook belangrijker dan die van je man? Staat in jullie ogen het dier bovenaan?![]()
Of is er een verschil tussen mens en dier?
duckydive schreef:Het welzijn van mijn paard staat zeker voorop, maar waarom moet dat andere dingen uitsluiten?