Man hee, als je het zo leest zou je bijna zeggen dat ze bang is dat ze eens niet als een van de eerste drie eindigt...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silfie35 schreef:Als ik het dus goed begrijp, dan heeft Sjef die regel ingevoerd maar komt het ze nu niet goed uit en willen ze een wildcard!!!
Regels zijn regels! Jammer voor hun!
moonfish13 schreef:silfie35 schreef:Als ik het dus goed begrijp, dan heeft Sjef die regel ingevoerd maar komt het ze nu niet goed uit en willen ze een wildcard!!!
Regels zijn regels! Jammer voor hun!
En dus heeft ze net zoveel recht op die wildcard als iedereen.
Die wildcard die is er, waarom zou zij er dan geen gebruik van mogen maken?
TE5 schreef:Thomas. schreef:Haar man en trainer Sjef Janssen maakte zich indertijd sterk voor de regelwijziging. Die mag van hem nu onmiddellijk weer worden geschrapt.
O, ja.. zodra zo'n regel niet meer van pas komt schrappen maar..
Beetje typisch..
Uweiss schreef:ik ben het wel met julie eens.
anky en sjef zijn geen uitzondering voor regels.
maar ik denk dat ze wel aan start komt.
De organisatie wil haar er graag bij hebben en dat snap ik.
ik las net de reacties en b.v. zei iemand dat het haar tegen viel van anky.(geen persoonlijke aanvalling ofzow hoar!)
maar vorig jaar had Imke Schellekens-Bartels ook niet genoeg punten om met Sunrise aan start te komen en rekende ze eigenlijk ook min of meer op een wildcard. Die ze ook kreeg.
Lielle schreef:en die wildcard regel mag dan ineens niet voor Anky gelden?
kazary schreef:Er staan toch echt wel OS kandidaten op de startlijst van Amsterdam.
Ook die paarden hebben bloot gestaan aan het klimaat, maar kunnen ook niet op rust. Het is zo een vorm van oneerlijke concurrentie.Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg leuk als ze wint, maar mijn gevoel zegt op deze manier dat het niet eerlijk gaat.Elk ander zou ook geen wildcard krijgen met deze reden. Omdat zij titelverdedigster is is ze ineens meer dan de rest? Zonder al die andere is een dressuur wedstrijd ook maar saai.
kazary schreef:Er staan toch echt wel OS kandidaten op de startlijst van Amsterdam.
Ook die paarden hebben bloot gestaan aan het klimaat, maar kunnen ook niet op rust. Het is zo een vorm van oneerlijke concurrentie.Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg leuk als ze wint, maar mijn gevoel zegt op deze manier dat het niet eerlijk gaat.Elk ander zou ook geen wildcard krijgen met deze reden. Omdat zij titelverdedigster is is ze ineens meer dan de rest? Zonder al die andere is een dressuur wedstrijd ook maar saai.
Cayenne schreef:http://www.dehoefslag.nl/news.asp?id=1947
dehoefslag.nl
Na de finale van de Central European League in Warschau afgelopen weekend is nu de volledige deelnemerslijst van de wereldbekerfinale dressuur in Den Bosch bekend.
De Poolse ruiter Michal Rapcewicz wist zich met de elfjarige Randon te kwalificeren en zorgt er voor dat Polen na zeven jaar weer is vertegenwoordigd tijdens een wereldbekerfinale dressuur. Naast Imke Schellekens-Bartels heeft de FEI ook de Zweedse amazone Louise Nathhorst een wildcard gegeven. Zij nam al zeven keer eerder deel aan de wereldbekerfinale en won deze in 1998 in Gothenburg. Het is voor het eerst sinds het EK dressuur in Turijn (september 2007) dat Anky van Grunsven en titelverdedigster Isabell Werth het weer tegen elkaar zullen opnemen. De deelnemerslijst is als volgt:
Isabell Werth (Dui) – Warum Nicht
Anky van Grunsven (Ned) – I.P.S Salinero
Jan Brink (Zwe) – Björsells Briar
Anders Dahl (Den) – Afrikka
Natalie zu Sayn-Wittgenstein (Den) – Digby
Kyra Kyrklund (Fin) – Max
Andreas Helgstrand (Den) – Gredstedsgards Casmir
Laurens van Lieren (Ned) – Hexagon’s Ollright
Jeroen Devroe (Bel) – Paganini
Rozzie Ryan (Aus) – Donna Carrera
Courtney King (VS) – Idocus
Jane Hannigan (VS) – Maksymilian
Imke Schellekens-Bartels (Ned) – HD Sunrise
Louise Nathhorst (Zwe) – Isidor
Michal Rapcewicz (Pol) – Randon
Reservekandidaat: Evi Strasser (Can) – Quantum Tyme
Info: http://www.indoorbrabant.com
kazary schreef:Wat maakt dat uit of ze een medaille hadden?Als je aan oneerlijke basis doet zullen ze dat ook nooit gaan doen.Dat is nu net mijn punt.Salinero lekker uitgerust en de rest niet.Dat is toch niet eerlijk.