FOOTOOOS!
Bij een kostuumwinkel nog wat elven vleugels halen
haha... van het voorjaar met Tobias naar elf fantasy fair?! Ik zie alleen maar een trend
naast setjes nu ook extentions Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
haha... van het voorjaar met Tobias naar elf fantasy fair?! Ik zie alleen maar een trend
naast setjes nu ook extentions
Citaat:Hahaha Maris, als ik jou was zou ik Tob nooit meer uit stal halen!
Stel je voor dat er wat gebeurt!

Citaat:Waar maken al die mensen zich druk om? Het was maar 1 grote grap en ook een beetje een promotie voor onze kerstshow van vanavond.
.
!!
.... 
Lynn_Nikita schreef:op zich niks mis mee, ziet er wel leuk uit, maar om dat nu IN de kapsalon te doen??
beetje onverantwoord
ten eerste gevaarlijk met al die spullen en spiegels daar
ten 2e niet erg hygienisch
Dreester schreef:lautje76 schreef:Ik vind het hardstikke leuk. Paars staat hem goed!
Dit valt gewoon in de categorie ijsje halen met je paard, met paard door de mcdrive, pony even in de bijkeuken etc. gewoon lol met je knol en levert bomproof paarden op.
Neem aan dat Mariss heus wel ingeschat heeft wat de risico´s zijn en als het paard gewoon naar buiten kon rennen is er niks aan de hand. Kom op, beetje luchtiger mag wel hoor.
ik bedoel maar!
en dat vinden mensen niet erg door de macdrive?
wat als die ergens van schrikt ofzo...
is toch ook gevaarlijk met al die auto´s...
maarja van een lolletje maken mensen al snel een dilemma,
ben benieuwt waar ze zelf hun mond over houden

bewust van je paard en zeker ervan dat er niets kon gebeuren. Maar nu ben jij de voorbeeldfunctie. What happens? 'Mam. Ik wil pietje oook extensions!' En dan kan het wel misgaan. 

Priscilla_90 schreef:tuurlijk mag iedereen zijn mening geven
maar hoef er niet heel de tijd op door te gaan
1x is wel genoeg
Denk niet dat de meeste paarden het jouw haflinger nadoen 
Natasja91 schreef:Priscilla_90 schreef:tuurlijk mag iedereen zijn mening geven
maar hoef er niet heel de tijd op door te gaan
1x is wel genoeg
Nou dat worden leuke topics dan op Bokt.
"ik vind het leuk!"
"he bah wat lelijk"
En vervolgens mag er niet meer op gereageerd worden.
Lang leve de vrijheid van meningsuiting en het recht tot discussieren.
mick75 schreef:Toch zou ik er ook niet voor kiezen het in de kapsalon te laten doen, laat ze dan met die hele zooi lekker naar de stal komen, veel veiliger en heb je meestal ook wel stroom bij de hand (of een verlengsnoer). Ook als je paard de straat op zou stuiven kan je levensgevaarlijke situaties krijgen. In een winkelstraat verwacht je nou eenmaal niet dat er een paard een winkel uit komt vliegen... Dat moet iedereen toch met me eens zijn en dat had ook hele vervelende gevolgen kunnen hebben. Ik kan me voorstellen dat ik me het zuur zou schrikken als er plotseling een paard uit een gewone winkel kwam lopen...
En ik vond ook niet dat eigenares paard helemaal onder controle had. Als je het dan zo nodig in die salon moet doen, laat paard dan eerst even aan de straat en de winkels wennen en ga dan pas naar binnen, verkleint de kans op ongelukken. Ook zou ik hem met 2 personen begeleid hebben als je dan toch zo nodig naar die salon toe wilt.
Zelfs als je paardje alleen maar een schriksprongetje maakt of een rukje geeft kan je uit balans raken en vallen, met alle gevolgen van dien. Paard is niet eens altijd de veroorzaker van ongelukken, soms is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden voldoende. En die omstandigheden zou ik niet op gaan zoeken. Net als dat ik niet op oudejaarsdag een rit door het dorp ga maken met mijn bomproof merrie die ook van vuurwerk in principe niet onder de indruk is.
Dreester schreef:politiepaard?
jij bedoelt die in ahoy?
dan wil ik dit zeggen,
lees eens terug...
daar schreef ik dat het onze paarden zijn
van de manege

Mariss19 schreef:wat is het probleem nou jongens?
MIJN pony is toch MIJN verantwoording
snap echt niet waar jullie je druk om maken
Haha

Mariss19 schreef:wat is het probleem nou jongens?
MIJN pony is toch MIJN verantwoording
snap echt niet waar jullie je druk om maken